Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا با وجود قطعی بودن صعودش از مرحله گروهی، اینتر را در سن‌سیرو با نتیجه 2 بر یک شکست داد و مانع صعود این تیم ایتالیایی شد، پس از این بازی گفت: بابت کسب این پیروزی خیلی خوشحالیم چون بازی خیلی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با تمام وجود بازی کرد و بازیکنان ما واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادند، این در حالی است که خیلی از بازیکنان جوان ما اولین بازی‌شان در لیگ قهرمانان را تجربه می‌کردند.

وی در تمجید از دو گلزن تیمش در این بازی اظهار داشت: کارلس پرس و آنسو فاتی این فصل به ترکیب تیم اول بارسلونا اضافه شده‌اند. آنها بازیکنان جوانی هستند، به خصوص آنسو فاتی و این بازی سختی بود که هر دوی آنها از ابتدا در ترکیب بودند. اینتر خط دفاعی باتجربه‌ای دارد که معمولاً نمی‌توان مقابل آنها گلزنی کرد اما کارلس پرس با استعدادی که دارد، گلزنی و کار را برای ما آسان کرد. آنسو فاتی هم در ادامه نامش را در لیست گلزنان قرار داد.

سرمربی اسپانیایی بارسلونا همچنین درباره شانس این تیم برای فتح لیگ قهرمانان در فصل جاری خاطرنشان کرد: من تاکنون قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه نکرده‌ام. ما در رقابتی هستیم که هرگز نمی‌توانید روز بدی داشته باشید و باید در طول 90 دقیقه هر دیدار، بازی سطح بالای از خود ارائه دهید. 5 یا 10 دقیقه بازی بد می‌تواند باعث حذف شما از لیگ قهرمانان شود.

کونته: بدون فشار بازی خواهیم کرد/با کمک هواداران صعود خواهیم کرد

والورده ادامه داد: سال گذشته لیورپول در سه بازی مرحله گروهی تن به شکست داد، این در حالی است که ما شکستی را متحمل نشدیم و تنها در یک بازی مقابل لیورپول شکست را پذیرا شدیم و آنها در ادامه قهرمان شدند. در لیگ قهرمانان ممکن است تاوان لحظات ضعیفی را بدهید و باید از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا ارنستو والورده بارسلونا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا ارنستو والورده بارسلونا اینترمیلان لیگ قهرمانان اروپا ارنستو والورده بارسلونا اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم