Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس؛ سیدعلی مقدم معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدقاسم موسوی قهار اظهار داشت: استاد موسوی‌قهار در بین دعاخوانان، شخصیت برجسته و سرآمدی بود و رهبر معظم انقلاب هم عنایت ویژه‌ای به ایشان داشتند. پس از دریافت خبر درگذشت ایشان که خدمت حضرت آقا رسیدم و این خبر را به ایشان دادم، مقام معظم رهبری متأثر شدند و برای مرحوم موسوی دعا کردند و فرمودند: از طرف من به خانواده ایشان تسلیت بگویید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای عالی قرآن در ادامه افزود: بنده هم پیام تسلیت حضرت آقا را به همسر مرحوم موسوی‌قهار رساندم و امروز هم حسب وظیفه، در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کردم. از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی را مسألت می‌کنم. إن‌شاءالله که جامعه ما قدرشناس چنین شخصیت‌هایی باشند.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: در محافل قرآنی سالانه که در طلیعه ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب برگزار می‌شود، طی سال‌های گذشته ختم بیشتر این محافل با صدای دل‌نشین آقای موسوی‌قهار همراه بود و حضرت آقا هم از اجرای صحیح ایشان اظهار رضایت می‌کردند. مرحوم موسوی‌قهار دعا را متفاوت از سایرین اجرا می‌کرد. معنویتی که در شنونده هنگام اجرای دعا و مناجات وی ایجاد می‌شود متأثر از سبک و حس ویژه آن مرحوم است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار تراکتور درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در پی درگذشت این هوادار تراکتور با صدور پیامی فقدان وی را به جامعه فوتبال و خانواده اش تسلیت گفت.

به نقل از ایرنا در بخشی از پیام حبیب ستوده نژاد آمده است: حضور گرم آن مرحوم در دیدار های تیم تراکتور هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد. مرحوم قولی لاله یکی از هواداران واقعی فوتبال آذربایجان بود و اینجانب ضمن تسلیت به خانواده و تمامی هواداران فوتبال، رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

تیم فوتبال تراکتور روز گذشته در یک بازی ضعیف با نتیجه چهار بر یک از ذوب آهن شکست خورد که انتقادهای هواداران و کارشناسان را به دنبال داشته است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894643

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب رژیم غذایی خاصی دارند؟
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • حضور فرزند رهبر معظم انقلاب در یک مراسم تشییع | عکس
  • رهبر انقلاب به فرزندانشان اجازه نداده‌اند در هیچ کار سیاسی و اقتصادی دخالت کنند | ماجرای هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت حجت‌الاسلام احمدی سینایی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • هوادار تراکتور درپی فشار عصبی شکست برابر ذوب آهن درگذشت
  • هوادار تراکتور درگذشت