Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@09:47:54 GMT

تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت استاد موسوی قهار

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۱۳۱

تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت استاد موسوی قهار

معاون ارتباطات مردمی دفتر رهبر معظم انقلاب از تسلیت ایشان درپی درگشت استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: خدمت حضرت مقام معظم رهبری رسیدم و این خبر را به ایشان دادم، متأثر شدند و برای مرحوم موسوی دعا کردند

به گزارش مشرق، سیدعلی مقدم معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای عالی قرآن در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سیدقاسم موسوی قهار اظهار داشت: استاد موسوی‌قهار در بین دعاخوانان، شخصیت برجسته و سرآمدی بود و رهبر معظم انقلاب هم عنایت ویژه‌ای به ایشان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دریافت خبر درگذشت ایشان که خدمت حضرت آقا رسیدم و این خبر را به ایشان دادم، مقام معظم رهبری متأثر شدند و برای مرحوم موسوی دعا کردند و فرمودند: از طرف من به خانواده ایشان تسلیت بگویید.

ببینید عکس/ چهره‌ها در تشیع مرحوم«موسوی قهار» فیلم/ دعاخوانی مرحوم موسوی قهار در محضر رهبر انقلاب

رئیس شورای عالی قرآن در ادامه افزود: بنده هم پیام تسلیت حضرت آقا را به همسر مرحوم موسوی‌قهار رساندم و امروز هم حسب وظیفه، در مراسم تشییع پیکر ایشان شرکت کردم. از خداوند متعال برای آن مرحوم، غفران الهی را مسألت می‌کنم. إن‌شاءالله که جامعه ما قدرشناس چنین شخصیت‌هایی باشند.

معاون ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در پایان این گفت‌وگو بیان داشت: در محافل قرآنی سالانه که در طلیعه ماه مبارک رمضان در حضور رهبر انقلاب برگزار می‌شود، طی سال‌های گذشته ختم بیشتر این محافل با صدای دل‌نشین آقای موسوی‌قهار همراه بود و حضرت آقا هم از اجرای صحیح ایشان اظهار رضایت می‌کردند. مرحوم موسوی‌قهار دعا را متفاوت از سایرین اجرا می‌کرد. معنویتی که در شنونده هنگام اجرای دعا و مناجات وی ایجاد می‌شود متأثر از سبک و حس ویژه آن مرحوم است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری دعا قرآن موسوی سیدقاسم موسوی قهار حضرت آقا ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • اهمیت استغفار در بیان رهبر معظم انقلاب
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • دیدار شاعر استان فارسی با رهبر معظم انقلاب
  • رهبر معظم انقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه‌ای، کم‌نظیر و قدرتمند است
  • (تصاویر) دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب برگزار شد
  • رهبر معظم انقلاب امروز با شاعران افطار می‌کنند
  • جمعی از شعرا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند