Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه بازی استقلال و پیکان که سه امتیاز آن می توانست تداوم صدرنشینی و قهرمانی آبی ها در نیم فصل لیگ نوزدهم را به قطعیت نزدیک کند، شائبه‌هایی جدی در مورد کناره‌گیری استراماچونی از سکان هدایت استقلال شنیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، ابتدا عدم حضور مرد ایتالیایی در تمرین تیم خبرساز شد و وقتی دستیاران او هم تیم را تمرین ندادند موضوع جدی تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین واکنش اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال که مدتی است بسیار زیاد در رسانه ها آفتابی می شود، ضمن رد خبر استعفای استراماچونی، آن را کذب محض خواند!

اما استراماچونی بی اعتنا به این مواضع عجیب، قبل از بازی با پیکان و در اعتراض به رفتار مدیران استقلال خبر از فسخ یکطرفه قرارداد خود داد و ایران را ترک کرد. با شدت گرفتن اعتراضات هواداران استقلال، امیرحسین فتحی استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش می‌کند. فارغ از اینکه اسعفای او به اراده خودش بوده یا به اجبار مقامات بالایی، با این استعفا سریعا موافقت می‌شود و حتی هیات مدیره نیز آن را کتبا می پذیرد.

رسانه‌ها خلیل زاده را به عنوان سرپرست باشگاه معرفی می‌کنند، اما خلیل زاده در گفتگویی در واکنش به این خبر می‌گوید: « این خبر اصلا صحت ندارد و جوک سال است! »
در این بحبوحه اسماعیل خلیل زاده در مصاحبه‌ای بحث برانگیز که خون سرمریی ایتالیایی را به جوش می آورد می‌گوید که استراماچونی از تیم‌های خارج از کشور پیشنهاد داشته و همچنین خواستار کاهش مدت قراردادش از دو سال به یک سال بوده است. مربی ایتالیایی استقلال سریعاً د مصاحبه ای با رسانه های خارجی واکنش نشان داد و این ادعای خلیل زاده را دروغ خطاب کرد و گفت: « یکی از مشکلات استقلال که در این چند ماه به طور ملموس حس کردم، اینطور رفتار‌ها است. آقای خلیل زاده نباید پشت سر من این حرف را می‌زد، چون واقعیت ندارد و این بی احترامی به من و هواداران استقلال است. من ایشان را نمی‌شناسم. ایشان حتی در یک تمرین استقلال حاضر نشد و تنها یک بار ایشان را دیده ام و حالا این آقا می‌آید و چنین مصاحبه‌ای می‌کند و چنین دروغ‌هایی می‌گوید. من از دروغ بیزارم و تنها چیزی که در ذهن من است، سرنوشت استقلال است. استقلال مثل خانوده من است. لازم نیست که شرایطی که شفاف است را گل آلود و غیرشفاف کنیم.»

اما در نهایت تعجب جوک سال به واقعیت تبدیل می‌شود. خلیل زاده از سوی مقامات بالا به سمت سرپرست مدیرعاملی استقلال منصوب می‌شود. در این میان باید دو سؤال را از وزارت ورزش و حتی شخص وزیر ورزش مسعود سلطانی فر که استیضاحش کلید خورده است، پرسید: نخست آنکه اگر امیرحسین فتحی در شکل‌گیری اوضاع آشفته استقلال مقصر است پس اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز مقصر هستند و چرا از میان همین اعضاء یک عضو به سرپرستی این باشگاه رسیده است؟

دوم آنکه اگر عزم و اراده وزارت ورزش به بازگرداندن استراماچونی و متعاقب آن بازگشت آرامش به تیم استقلال است چرا فردی را که سرمربی ایتالیایی او را دروغگو خطاب کرده است را به سمت سرپرستی برگزیده و او را مأمور بازگرداندن استراماچونی کرده‌اند؟!

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی اسماعیل خلیل زاده استراماچونی وزیر ورزش تابناک ورزشی استقلال بازگشت استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا

به گزارش ورزش سه، یاسر القحطانی در جریان مراسم باشکوهی که برای عرضه یک محصول تجاری جدید برگزار شد، اظهاراتی جنجالی داشت که واکنش هواداران را برانگیخت و برخی از آنها در فضای مجازی به انتقاد از او پرداختند.

یاسر القحطانی در سخنرانی خود در این مراسم که با حضور جمعی از ستارگان ورزش و همچنین خانواده.های بازیکنان لیگ عربستان برگزار می‌شد،  به تمجید از علی البلیهی پرداخت و گفت: البته برای من علی البلیهی بهترین بازیکن آسیا و بهترین بازیکن در پست خود است.

وی در ادامه توضیح داد: من در مورد سطح بازیکنان امسال صحبت می‌کنم و با تمام احترامی که برای همه بازیکنان و دستاوردهای آنها دارم، می‌بینم که البلیهی بهترین است. او به خاطر چیزی که با باشگاهش و تیم ملی کشورش ارائه کرد، شایسته عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است.

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی اسطوره الهلال مطرح شد که هواداران این تیم انتظار داشتند او سالم الدوساری را به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی کند اما نظر متفاوت او باعث ناراحتی تعدادی از آنها شد.

دیگر خبرها

  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • اکرم عفیف، شجاع خلیل‌زاده را به یک دردسر بزرگ گرفتار کرد!
  • جریمه شجاع خلیل‌زاده به دلیل اخراج جنجالی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • اتقاق عجیب: کاتانچ ازبکستان را ترک کرد!