Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز ، آندره استراماچونی بعد از ابراز علاقه برای بازگشت به تهران بیان داشت: تاکید می‌کنم اهم مشکلات من مشکلات مالی و نحوه پرداخت دستمزد خودم و دستیارانم است و باشگاه باید ثابت کند که می‌تواند به تعهداتش عمل کند. در این صورت من با اولین پرواز به تهران برگشته و به تیمم ملحق می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی آبی پوشان در خصوص اهم دلایل جدایی‌اش از این تیم بیان داشت: این که می‌گویند به خاطر حضور استقلال در مرحله پلی آف دلخور شدم اصلا صحت ندارد. من از اول می‌دانستم تیم در این مرحله بازی می کند و برای حضور در پلی آف آماده می‌شدیم. عمده دلایل دلخوری من از باشگاه استقلال این بود که مدیران فقط به من وعده می دادند و آن را عملی نمی‌کردند. تنها خواسته من این بود که دستمزد مرا به موقع، قانونی و در روز روشن پرداخت کنند تا در کشورم هم مشکلی برای من پیش نیاید.

استراماچونی تصریح کرد: این صحت دارد که به خاطر نحوه پرداخت دستمزدم در بانک‌های کشورم دچار مشکل شدم، حسابم بلوکه شد و پلیس ایتالیا به مسائل مالی من ورود کرد و دردسرهای زیادی برایم تولید شد. من خواهان رفع این مشکلات هستم که اصلا خواسته زیادی نیست.

وی در خصوص پیشنهاد احتمالی از تیمهایی به جز استقلال گفت: قبلا گفته‌ام و بازهم تاکید می کنم. این واقعیت ندارد که من از تیم دیگری پیشنهاد دارم. نه در ایتالیا و نه در هیچ کشور دیگری. هنوز تمرکزم روی استقلال است و تنها خواسته من از این باشگاه که خواسته زیادی هم نیست، رعایت مفاد قرارداد از سوی باشگاه است.

استراماچونی در ادامه بیان داشت: من در چهار ماه گذشته بارها جلساتی با مدیرعامل داشتم و تذکرات لازم را داده بودم. بعد از بازی با شهرخودرو رفتاری با من شد که الان نمی‌خواهم در باره آن صحبت کنم و آنها کاری کردند که من چاره‌ای جز ترک تمرین و تهران نداشته باشم. وکیلم به من گفت حتی یک روز هم نباید در تمرین شرکت کنی. این در حالی بود که من تا صبح همان روز هم منتظر پاسخ قانونی و رسمی باشگاه بودم که چنین پاسخی دریافت نکردم.

سرمربی استقلال گفت: بازی با پیکان را از راه دور نگاه کردم و این برایم خیلی سخت بود. بعد از بازی هم با وریا در تماس هستم و تمرینات را به او منتقل می‌کنم و کاپیتان را توجیح می‌کنم تا در غیاب من تمرینات را اداره کند. من تیمم را دوست دارم و به آن عشق می ورزم و لحظه شماری می‌کنم تا مشکلات حل شود و بتوانم با اولین پرواز به تهران برگردم. اما این حل شدن مشکلات دست من نیست و باشگاه باید این کار را انجام دهد.

وی در خصوص سفر خلیل زاده به ترکیه جهت پرداخت پول و راضی کردن وی گفت: من این را تایید نمی‌کنم و در جریان چنین اتفاقی نیستم. هر زمانی که وکلای من تایید کنند با اولین پرواز به تهران بر می‌گردم.

مهر

156 / 156 استقلال استراماچونی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد

آفتاب‌‌نیوز :

سفر نصرالله خواجه گیری سرپرست تیم استقلال جدا از کاروان این تیم از اراک به تهران باعث شد تا شایعات زیادی در مورد قهر وی به گوش برسد.

روز گذشته عنوان شد که وی در محل تمرین تیمش حضور نداشته است، اما با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد خواجه گیری در تمرین روز گذشته استقلال حاضر بوده است.

حتی دیروز گفته شد سیلوا در محل تمرین حضور ندارد، اما این بازیکن با وجود مصدومیت در کمپ حجازی حضور داشت؛ هر چند وی دیدار با شمس آذر قزوین را از دست داده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • خبر عجیب در مورد سرپرست استقلال که تایید نشد
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند