Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بررسی قیمت نفت در بازار جهانی نشان می‌دهد که امروز قیمت نفت اوپک روند صعودی به خود گرفته است. تاریخ انتشار: 10:26 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۸۹۸ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، پایگاه اویل پرایس در تازه‌ترین گزارش خود درباره بهای نفت از افزایش آن در بازار بین المللی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق این گزارش، نرخ نفت وست تگزاس اینتر مدیت از ابتدای امروز با ۲۶ سنت کاهش به قیمت ۵۸ دلار و ۹۸ سنت فروخته می‌شود.
همچنین در مدت زمان ذکر شده، بهای نفت برنت ۳۶ سنت کاهش یافت و طی امروز، به قیمت ۶۳ دلار و ۹۸ سنت فروخته شد.
بر اساس این گزارش ارزش نفت اوپک نسبت به روز گذشته با افزایش ۳۳ سنتی مواجه شد و طی امروز به قیمت ۶۵ دلار و ۵۷ سنت رسید.     بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت نفت در سال ۲۰۲۰ / مخازن جدید وارد بازار نفت می شوند   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهای نفت اخبار اقتصادی قیمت نفت وزارت نفت اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟

امتداد - اتفاقات بازار سکه و دلار در ماه‌های اخیر بلااستثنا ریشه در تحولات بین المللی دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی موضوعی است که طی ماه‌های اخیر نگرانی‌هایی را در فضای اقتصادی کشور ایجاد کرده است. علی رغم ثابت بودن متغیر‌های اقتصاد داخلی به نظر می‌رسد اتفاقات بازار سکه و دلار در ماه‌های اخیر بلااستثنا ریشه در تحولات بین المللی دارد.

ادامه دار شدن جنگ اوکراین سطح تنش‌های بین‌المللی را از مدت‌ها قبل در سطح بالایی نگه داشته بود، اما از مهرماه سال ۱۴۰۰ با وقوع عملیات طوفان‌الاقصی در فلسطین اشغالی که در ادامه با تنش‌های نظامی در دریای سرخ همراه شد، قیمت طلا را به سمت ارقام بالاتر از ۲۰۰۰ دلار سوق داد.

این اتفاقات و حوادث بعد از آن که اخیرا با حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و پاسخ کوبنده ایران ادامه یافت، تنش‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد و در مجموع باعث شد ظرف کمتر از هفت ماه، اونس جهانی از حوالی ۱۸۲۰ دلار به رکورد بی‌سابقه ۲۴۴۸ دلار برسد که حاکی از افزایش ۶۲۸ دلاری طی این مدت است.

حتی حالا که تنش‌ها کمی کاهش یافته و اونس در حوالی ۲۳۵۰ دلار قرار دارد، با احتساب ارقام جدید، طلای جهانی طی ۷ ماه افزایش ۲۹.۵ درصدی را ثبت کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت طلا سقوط کرد
  • قیمت جهانی طلا کاهش یافت یا افزایش؟
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
  • سیگنال جدید طلا به سکه؛ بازار از بلاتکلیفی خارج می‌شود؟
  • کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ |برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • چرا مهمترین دلیل افزایش طلا و سکه افزایش قیمت اونس جهانی است؟