Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@06:20:57 GMT

عرضه طلا و فلزات گران‌بها در بورس کالا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۴۶۰۲

عرضه طلا و فلزات گران‌بها در بورس کالا

ایران اکونومیست- تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (چهارشنبه) میزبان عرضه ۳۸ هزار تن شمش بلوم، ۷ هزار و ۱۰۶ تن سبد میلگرد، ۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها و ۴۰ کیلوگرم شمش طلا است.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی بورس کالای ایران، ۱۰۰ هزار و ۷۸۵ تن وکیوم باتوم، قیر، مواد شیمیایی، لوب کات و گوگرد در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه ۳۸ هزار و ۶۲۰ تن قیر، گوگرد و عایق رطوبتی را تجربه می‌کند.

بازار فرعی بورس کالای ایران در این روز شاهد عرضه یک هزار و ۵۸۰ تن ضایعات فلزی و ۳۰۰ عدد بشکه خالی است.

معامله بیش از ۵۰ هزار تن مواد پلیمری در روز گذشته

تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، دیروز (سه‌شنبه) میزبان دادوستد ۵۰ هزار و ۸۴۶ تن مواد پلیمری بود.

در این روز و در تالار مذکور ۸۷ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۶ هزار تن لوب کات، ۴۵۰ تن گوگرد، ۳۲۵ تن قیر و ۸۰۰ تن سلاپس واکس معامله شد.

این گزارش حاکی است، ۵۲ هزار و ۸۲۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران هم طی روز سه شنبه معامله ۳۲۰ تن بیلت، ۳ هزار و ۱۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۱۲ هزار و ۱۰۰ تن سبد میلگرد، ۶ هزار و ۶۰۰ تن سبد تیرآهن و ۵ کیلوگرم شمش طلا را تجربه کرد.

ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس کالا طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی طرزعلی معاون ارزی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، در ارتباط با بخش خبری امروز سیما گفت: از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی، خدمات، تجهیزات صنعتی و سایر موارد تامین ارز از سوی بانک مرکزی شد.
وی گفت: برای کالا‌های اساسی به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان ۶۲۱ میلیون دلار، برای نیاز صنعت و تجهیزات تولید به نرخ ۴۱ هزار تومان مبلغ یک میلیارد و ۷۴۴ میلیون دلار و برای خدمات ۵۳۹ میلیون دلار تامین ارز شد.
طرزعلی بیان داشت: برای واردات کالای اسای کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی ۵۴۸ میلیون دلار، برای دارو و تجهیزات پزشکی ۷۳ میلیون دلار و در مجموع ۶۲۱ میلیون دلار برای کالای اساسی و دارو ارز پرداخت شد.
معاون مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مورد تامین ارز در بخش حمل و نقل و خودرو در سامانه نیما ۳۹۸ میلیون دلار و در بخش واردات در مقابل صادرات ۱۶۵ میلیون دلار تامین ارز شد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • جابجایی بیش از ۱۱ میلیون و ۷۶۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • ۳ میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای واردات در مرکز مبادله تامین شد
  • رشد ۲۵ درصدی جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای کرمانشاه
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روز سیمانی‌ها
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • عرضه شفاف فرآورده های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳