Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه «تصویر شهر» از افزایش ظرفیت پردیس سینمایی «ملت» از سینماهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و بازسازی و تجهیز آن در تمامی بخش‌ها تا دهه فجر امسال خبر داد.

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه تصویر شهردرباره آخرین وضعیت تجهیز پردیس سینمایی ملت به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی اصحاب رسانه در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر گفت: پردیس سینما گالری ملت در سال ۱۳۸۷ با ۴ سالن به ظرفیت ۲۶۵ صندلی، یک سالن کوچک VIP با ظرفیت ۳۰ صندلی و در مجموع با ظرفیت ۱۰۹۰ صندلی افتتاح شد که با توجه به سازه منحصر به فرد، طراحی خاص و همچنین عدم وجود مراکز تجاری در این بنا و مجاورت با بوستان ملت یکی از مهمترین مراکز فرهنگی _ سینمایی کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساعدت شهردار برای حل معضل پارکینگ

وی افزود: به دنبال حل معضل پارکینگ این مجموعه پس از سالیان طولانی با دستور و مساعدت شهردار تهران و معاونت فنی و عمرانی ایشان از اردیبهشت ماه سال جاری بازنگری، توسعه و بازسازی این پردیس سینمایی در دستور کار موسسه تصویر شهر قرار گرفت که در حال حاضر بیش از هشتاد درصد عملیات عمرانی آن انجام و به زمان افتتاح سالن‌های جدید نزدیک شده است. همچنین این مجموعه علاوه بر در اختیار داشتن بهترین امکانات نمایش با تجهیز شدن به سیستم نمایش Dcinema و صدای دالبی در کلیه سالن‌ها؛ هم مورد توجه مخاطبان خود بوده و هم تهیه‌کنندگان و سینماگران از کیفیت صدا و نمایش فیلم‌هایشان در این پردیس همواره رضایت داشته اند.

میرزاخانی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۸ با توجه به وظیفه سازمانی موسسه تصویر شهر مبنی‌بر توسعه و تجهیز فضا و امکانات نمایشی پردیس‌های تابعه، بررسی‌های به عمل آمده و مشورت‌های گرفته شده از مهندسان، طراحان و معماران داخلی به نحوی که مشکلی در فضاهای باز و گرافیک محیطی این سازه ایجاد نشود، ۷ سالن دیگر به ظرفیت نمایش پردیس اضافه شد که در مجموع ظرفیت پردیس ملت به ۱۸۱۵ صندلی افزایش یافت.

این مدیر فرهنگی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکلات مجموعه عدم برخورداری از فضای پذیرایی و همچنین پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها بود که با احداث فودکورت ملت با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طبقه مثبت ۲ با ظرفیت ۸۰۰ نفر و افتتاح آن همزمان با هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در تیرماه سال جاری یکی دیگر از معضلات این مجموعه مرتفع شد.

میرزاخانی درباره فضای نمایشگاه و گالری نیز بیان کرد: گالری پردیس نیز بازسازی و به نورپردازی حرف‌ه‌ای مجهز شده است.

افزایش ظرفیت سالن‌ها و تقویت اینترنت

مدیرعامل موسسه تصویر شهر درباره بازسازی سالن‌های موجود در پردیس ابراز کرد: در رابطه با سالن‌های موجود، در هر سالن ۲۰ صندلی به ظرفیت کنونی اضافه و نورهای داخلی و سایر امکانات نیز بهسازی شده است.

وی در ادامه گفت: با تغییر کلی ساختار اینترنت این مجموعه در حال حاضر امکان برقراری ارتباط اینترنتی در تمامی طبقات و فضاها فراهم شده و به منظور تقویت آنتن تلفن‌های همراه با شرکت‌های مهم در این باره مکاتبه و هم اکنون زیر ساخت آن در مجموعه تعبیه شده است.

میرزاخانی در پایان از تسهیلات ویژه به مخاطبان درباره رفت و آمد به این مجموعه خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده با شرکت تاکسی اینترنتی، به هر کدام از مخاطبانی که بلیت فیلم مورد نظر خود را به صورت آنلاین از وب سایت پردیس ملت به نشانی www.cinemamellat.com و یا به‌صورت حضوری در گیشه سینما خریداری می‌کنند، کد تخفیف اسنپ از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد ارائه می‌شود.

در پایان یادآوری می‌شود که امکانات فوق همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایران امسال رسما افتتاح و به ناوگان اکران افزوده خواهد شد.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پردیس دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»