Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های معاند و ضد انقلاب بعد از سناریوهای دعوت به آشوب و اغتشاش و شایعه‌سازی، این بار دست به دامان پروژه کشته‌سازی شدند و هر روز آمار تازه‌ای از کشته‌های اخیر منتشر می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ چند روزی است که رسانه های لندنی و سعودی فضاسازی گسترده‌ای را درباره جانباختگان اعتراضات اخیر در کشور به راه انداخته اند، این رسانه ها مدعی شدند که 20 روز بعد از اعتراضات مردمی تعداد قربانیان مشخص نیست و تعداد زیادی بازداشت شدند و یا حکومت درباره کشته ها و بازداشتی ها سکوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه های معاند و ضد انقلاب بعد از سناریوهای دعوت به آشوب و اغتشاش و شایعه سازی، این بار دست به دامان پروژه کشته سازی شدند و هر روز آمار تازه ای از کشته های اخیر منتشر می کنند.

این رسانه ها در ادامه پروژه های ناموفق خود تاکنون چند بار آمار و اعداد و رقم های خود را تغییر دادند و درباره جانباختگان عددهای مختلفی گفتند و سعی کردند از این اعتراضات مردمی بستری برای کشته سازی همچون فتنه 88 برای کشور فراهم کنند

اما واقعیت ماجرا واقعیت این است که در آشوب های اخیر در برخی شهرها تعدادی جان خود را از دست دادند اما این افراد را باید به چند دسته تقسیم کرد.

کشته شدن اشرار و آشوب گران مسلح به سلاح گرم و سرد

یک دسته از کشته شدگان، اشرار و اغتشاش گرانی هستند که به مناطق حساس و نظامی با سلاح گرم و یا با قمه حمله کردند و یا مردم را در برخی مناطق عملا به گروگان گرفته بودند.

 بعنوان مثال در شهر صدرای شیراز اغتشاش گران که سلاح گرم و سرد به همراه داشتند تمام راهها را برروی مردم بسته بودند و عملا آنها را به گروگان گرفته بودند و نیروهای حافظ امنیت برای رهایی گروگان ها و مردم از چنگال اغتشاش گران چاره ای جز برخورد مقتدر و سخت نداشتند و تعدادی از اشرار و آشوب گران کشته شدند.

در سیرجان استان کرمان که اغتشاشگران در نخستین ساعات اعلام نرخ جدید بنزین، شب هنگام همراه با سلاح گرم به سمت مخازن نفت و بنزین این شهر حمله می کنند و قصد ورود به محوطه و آتش زدن مخازن را داشتند که اگر برای انجام نیت شوم خود موفق به ورود به محوطه می شدند قطعا صدها نفر از زنان و کودکان و افراد بی گناه در سیرجان جان خود را از دست می دادند که بلافاصله نیروهای حافظ امنیت وارد عمل شدند و برخی از آشوب گران کشته شدند.

در ماهشهر شرایط متفاوت تر از مناطق دیگر بود و در این شهر برخی از عوامل گروههای تروریستی و تجزیه طلب با سلاح گرم و حتی تیربار راه ارتباطی بندر ماهشهر با دیگر نقاط کشور و مسیر انتقال کالا را بسته بودند و قصد تصرف پتروشیمی ماهشهر و انفجار آن را داشتند و عملا برای ساعاتی اغتشاش گران جنگ مسلحانه به راه انداخته بودند و در چنین شرایطی نیروهای حافظ امنیت برای نجات جان مردم وارد عمل می شوند.

همچنین در شهر قدس، شهریار و ملارد در استان تهران و پردیس در استان البرز، آشوب گران با قمه و سلاح گرم به جان مردم و مغازه ها و مراکز تجاری افتاده بودند و علاوه بر تخریب گسترده قصد حمله به فرمانداری ها، مراکز بسیج و نیروهای انتظامی و ربودن سلاح را داشتند و نیروهای حافظ امنیت ناچار به مقابله سخت شدند.

شهیدان مدافع امنیت

اما بخشی از جان باختن حوادث اخیر از نیروهای حافظ امنیت هستند که برای تامین امنیت مردم جان خود را فدا کردند و به شهادت رسیدند و از آن جمله می توان به شهیدان مدافع امنیت مرتضی ابراهیمی و مصطفی رضایی که در 28 آبان به شهادت رسیدند اشاره کرد.

رهگذرانی که قربانی هدف شوم اغتشاشگران شدند

بخش سوم جانباختگان مربوط به افرادی بود که در اعتراضات و آشوب ها حضور نداشتند اما به وسیله تیراندازی اشرار و یا حمله اغتشاشگران جان خود را از دست دادند که غالبا به‌عنوان رهگذر در حال عبور بودند.

دسته چهارم افرادی هستند که روز جمعه در اعتراضات مسالمت آمیز حضور داشتند اما در تیراندازی های مشکوک جان خود را از دست دادند، مانند آنچه که جمعه شب 24 آبان در خرمشهر روی داد و تعدادی از مردم افراد جان باختند.

بنابراین واقعیت ماجرا  این است که در آشوب های شنبه و یکشنبه 25 و 26 آبان تعدادی جان خود را از دست دادند که قطعا مسئولان باید به وضعیت افرادی که در تیراندازی های مشکوک جان باختند و مسایل مربوط به خانواده های آنان رسیدگی کنند.

آن روی سکه این اغتشاشات هم سناریو سازی از کشته شدگان و بازداشتی هاست که رسانه های معاند و ضد انقلاب و اتاق فکر سعودی و لندنی بروی آن متمرکز شدند تا بتوانند در تهییج افکار عمومی جامعه اثر گذار باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند

قائم مقام مدیرعامل شرکت پلور سبز با حضور در فرمانداری ضمن دیدار با فرماندار زرند گزارشی از آخرین وضعیت این کارخانه را ارائه کرد.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار در این دیدار با اشاره به شعار سال و تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حمایت از تولید گفت: واگن سازی زرند با توجه به توان و بستری که در حوزه قطعه سازی دارد، باید جدا از ساخت واگن نسبت به جلب سرمایه‌های جدید اقدام کندو در این مسیر مقدمات بازدید چند شرکت خودرو سازی برای تولید بخشی از قطعات خود را در کارخانه واگن سازی فراهم کرده ایم که امیدواریم مجموعه مدیریتی این کارخانه از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد تا با اخذ مجوزات لازم خط تولید جدید این شرکت راه اندازی شود.

 همچنین در این جلسه برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند مطرح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • ضرر نمی‌کنیم اگر خودمان را برای بدترین سناریو آماده کنیم
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • وزارت بن گویر به دنبال یهودی سازی کامل قدس
  • عضو ارشد کابینه جنگ اسرائیل؛ دنبال کودتای بزرگ هستیم | درخواست مهم از عربستان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد