Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@23:54:45 GMT

تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله و سیل های اخیر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۰۷۷

تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله و سیل های اخیر

اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی شورای عالی استانها صبح امروز با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، اعضای شورای عالی استان ها در دیدار با امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تقدیر از اقدامات ارتش در زلزله کرمانشاه، حوادث ناشی از سیل در برخی استان‌ها در اوایل سال جاری و سایر اقدامات مردم‌یاری تاکید کردند: امروزه ایران اسلامی در بعد امنیتی (اعم از امنیت اجتماعی و حفاظت از تمامیت ارضی) موفقیت بی بدیلی دارد و ما این امنیت را مدیون خون شهدا، ایثارگران و از خودگذشتگی نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که همواره در زمان بحران در خط مقدم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین موضوع احداث پادگان در شهرها و مناطقی از کشور  که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آنجا یگان ندارد، نام‌گذاری میادین و خیابان های شهرها به نام شهدای ارتش، استفاده از ظرفیت ارتش در راستای آبادانی شهرها و روستاها و تعامل بیشتر ارتش با شورای عالی استان‌ها از جمله مواردی بود که نمایندگان این شورا در دیدار با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

امیر سرلشکر موسوی نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهادها و موضوع‌های مطرح شده، اجرایی شدن آن‌ها را مستلزم بررسی در رده‌های ذیصلاح دانست.

شورای عالی استان ها بزرگترین نهاد شورایی در ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران و دارای ۷۵ نماینده از کل کشور است. اعضای این شورا متشکل از نماینده شورای هر استان هستند که از بین نمایندگان شوراهای شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

کد خبر 400605

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران زلزله شورای عالی استانها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، «رضا عامری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده با «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت‌گو کرد.

در این دیدار برنامه توسعه مناسبات ۲ کشور همسایه و راه‌های حل برخی موانع موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این ملاقات، سفیر ایران ضمن ارائه گزارشی از کشور محل ماموریت خود و روند رو به رشد روابط میان تهران و ابوظبی، از جمله افزایش حجم مبادلات تجاری میان ۲ کشور در سال گذشته، پیشنهاداتی را برای تقویت بیش از پیش روابط ایران و امارات ارائه کرد.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در تحکیم روابط با همسایگان، بر عزم جدی تهران جهت هموار ساختن مسیر توسعه روابط با امارات تاکید کرد و با اشاره به اهمیت تبادل هیأت‌های عالی‌رتبه میان ۲ کشور، آمادگی ایران را برای تقویت همکاری‌های سیاسی و اقتصادی با امارات در چارچوب منافع و مصالح ۲ کشور اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح انسداد مرزها توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • دیدار اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • نماینده ایران: اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه نمونه بارز نسل‌کشی است
  • رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی است
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات