Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-20@03:11:07 GMT

آگهی؛ کم  شنوایی حین تولد نوزاد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۰۹۴

آگهی؛ کم  شنوایی حین تولد نوزاد

آدرس: خیابان شریعتی بالاتر از ظفر روبروی بیمارستان ایرانمهر کوچه مرشدی پلاک 17 واحد یک/ بهترین و مجهزترین کلینیک شنوایی سنجی با نام سمعک برتر / شنبه تا چهارشنبه: صبحها: 30/9 الی 30/13 عصرها: 30/15 الی 20 پنجشنبه ها: 30/9 الی13 / تلفن: 02122909216 – 09125403032

معرفی بهترین کلینیک شنوایی سنجی  و سمعک در میرداماد، مجهز به انواع تست شنوایی سنجی نوزاد و تجویز سمعک نامریی، سمعک هوشمند و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با قیمت سمعک مناسب می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دیدن ویدئو های ما به صفحه اینستاگرام ما به نام سمعک برتر(https://www.instagram.com/samakebartar/) و لینک صفحه سمعک برتر در آپارات(https://www.aparat.com/myvideos) مراجعه فرمایید.

به روز ترین مدل سمعک نامریی، سمعک هوشمند، سمعک شارژی در کلینیک تخصصی سمعک برتر موجود می باشند. قیمت سمعک در کلینیک سمعک برتر/سمعک در میرداماد مناسب با هر بودجه ای می باشد.

کم  شنوایی حین تولد نوزاد:

بروز مشکلاتی مانند دیر به دنیا آمدن، کمبود اکسیژن یا خفگی، عفونت‌های چرکی یا ویروسی مثل مننژیت (عفونت مغز)، سرخک،‌ آبله مرغان، اوریون وارد شدن ضربه به سر،مصرف داروهای اتوتوکسیک مثل جنتامایسین و کانامایسین، صدمه به رگهای خونی، جفت و خونریزی موقع تولد، بیلی‌روبین بالای خون (بیلی‌روبین نوعی ترکیب صفراوی بوده که بالا رفتن آن نشانه بروز زردی در نوزاد است)، بویژه در موارد نیاز به تعویض خون و برخی عفونت‌های بیمارستانی در ایجاد کم‌شنوایی نقش دارند. باعث تاثیر بر روی شنوایی نوزاد می‌شود.

 آسفیکسی(کمبود اکسیژن) خطر قابل توجهی برای ناشنوایی کودکان محسوب نشده است. البته اثبات آسفیکسی به عنوان یک عامل واحد برای ایجاد ناشنوایی دشوار است؛ زیرا معمولا سابقه آسفیکسی در کودکان با عوامل خطرآفرین دیگری مانند تولد با وزن پایین یا سابقه کما یا تشنج نیز همراه است. «وزن پایین در بدو تولد» نیز در این مطالعه از نظر آماری ارتباط معنی‌دار با ناشنوایی نشان نداد. البته باید توجه کرد که در نوزادان کم وزن، احتمال افزایش بیلی‌روبین خون، تشنج و آسفیکسی بیشتر بوده و دشوار است که بتوان علت ناشنوایی را به دقت تعیین کرد. احتمال عفونت نیز در این گروه بیشتر بوده و درمان مشکلاتی مانند سپتی سمی نوزادی نیز خطر داروهای اتوتوکسیک را افزایش می‌دهد.

 

یکی از عوارض زردی شدید کم شنوایی و ناشنوایی است و با توجه به اینکه تعیین شدت زردی توسط والدین میسر نمی‌باشد لازم است تمام نوزادان مبتلا به زردی در همان ابتدا جهت معاینه نزد پزشک برده شوند و در صورت لزوم آزمایشات لازم انجام گیرد و در صورت بالا بودن شدت ضربه نوزاد بستری شده و تحت درمان قرار گیرد تا به عوارض زردی شدید از جمله کم شنوایی و ناشنوایی دچار نشود.
عفونت گوش میانی نیز باعث تجمع مایع چرک در گوش میانی شده و در صورت عدم درمان باعث کاهش شنوایی می‌شود.
در کلینیک سمعک برتر با توجه به تجهیزات کاملی که موجود است با انجام تست تمپانومتری میزان عفونت را تشخیص می دهیم و با درمان به موقع از بروز کم شنوایی جلوگیری کرده.
(در شیرخواران زیر یک سال بی قراری، اسهال، استفراغ می‌تواند علامتی از ابتلا به عفونت گوش باشد.)

رعایت نکات بهداشتی مانند شستن دستها با صابون و اجتناب از بیماران از بروز بیماری کم می‌کند؛ واکسیناسیون نیز باعث پیشگیری از بروز برخی از این بیماریها می شود. همچنین مصرف شیر تا دو سالگی نیز مقاومت بدن در مقابل بیماریها را بیشتر می‌کند.

اطمینان داشته باشید، کارشناسان ما در کلینیک تخصصی سمعک برتر، همیشه پاسخگوی شما خواهند بود.


                اگر تمام راه های درمانی را رفته اید و نتیجه ای ندیده اید، به کلینیک سمعک برتر/سمعک در میرداماد  مراجعه نمایید.

متخصصین ما در کلینیک سمعک برتر با توجه به شنوایی سنجی/ شنوایی سنجی نوزاد و نیاز های شما، تشخیص می دهند کدام یک از سمعک نامریی/ سمعک هوشمند برای شما مناسب است. و بهترین تجویز را برای شما درنظر می گیرند.

دسته‌بندی: اخبار خارجیبرچسب‌ها: رپرتاژ آگهیسمعک میردامادقیمت سمعکسمعک برتربهترین سمعکشنوایی سنجی نوزادشنوایی سنجی دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر میامی هیت 135-121 آتلانتا هاوکس؛ تریپل دبل جیمی و آدبایو، در کنار سه امتیازی‌های نان و رابینسن، پسران فلوریدا را در یک بازی تاریخی پیروز کردحمید درخشان: بازی با گل‌ گهر، اولتیماتومی برای پرسپولیس بود؛ تیم باید نگرش خود را برای بازی در آسیا تغییر دهدهندانوویچ: هنوز فصل برایمان به اتمام نرسیده است؛ با توجه به عملکردمان شایسته صعود بودیمفایل صوتی شوالیه علیه زرینچه دردسرساز شد؛ دور شدن علی فتح الله زاده از مدیرعاملی استقلالمانه: موقعیت های زیادی برابر سالزبورگ خلق کردیم؛ گلزنی نبی کیتا برای لیورپول خوشحال کننده بوداعلام آرای کمیته انضباطی؛ جریمه 10 میلیون تومانی پرسپولیس به خاطر شعار تماشاگرانش علیه داور در دیدار با صنعت نفتنگاهی به جوانترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ آنسو فاتی رکورد 22 ساله کوایه را شکستآگهی؛ کم  شنوایی حین تولد نوزادگل ها و خلاصه HD بازی چلسی 2-1 لیل (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/20)استراماچونی: کاهش قرارداد با استقلال؟ مشکلات حل شود به قرارداد دو ساله پایبندم؛ به وریا غفوری گفتم تیم را چگونه تمرین دهدویدیو؛ 5 گل برتر هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس (2019/20)ویدیو؛ حرکات تکنیکی و مهارت های برتر هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس (2015/16 تا 2019/20)ویدیو؛ عصبانیت ارلینگ هالند از گل دوم لیورپول به سالزبورگ (لیگ قهرمانان اروپا-2019/20) ویدیو؛ گل زیبای هوسم آئوآر به لایپزیش (لیگ قهرمانان اروپا-2019/20)ویدیو؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - رابین فن پرسی به استون ویلا (2013)ویدیو؛ پلی به گذشته - گل دیدنی محمد صلاح به اورتون از تمام زاویه ها (2017)کانته: باید به این موضوع باور داشته باشیم که می توانیم به دستاوردی بزرگ برسیمویدیو؛ گل روز باشگاه آرسنال - رابین فن پرسی به اورتون (2011)ویدیو؛ بهترین خوشحالی های بعد از گل تیم آرسنال در سال 2019لوسین فاوره: صعود از چنین گروه دشواری فوق العاده است؛ اسلاویا پراگ می توانست 3-0 پیش بیفتد، اما پیروز مسابقه ما بودیم مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری جرم ما این بود...

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مخاطبان رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر در خصوص چگونگی نظر سنجی‌ها گفت: ما در مرکز تحقیقات صدا و سیما بر اساس ماموریت سازمانی تعریف شده به صورت معمول در طول سال هر دو هفته یک بار میزان مخاطب سریال‌هایی که روی آنتن است، می‌سنجیم، و تقریبا هر ماه برنامه‌های شاخصی که از تک تک شبکه‌ها در حال پخش است میزان مخاطب را می‌سنجیم و به صورت فصلی نظر سنجی‌هایی تحت عنوان پیامگیران، کلیت میزان مخاطب رسانه ملی و شبکه‌های مختلف را می‌سنجیم.
وی افزود: به دو شکل نظر سنجی انجام می‌شود؛ نظر سنجی به صورت تلفنی که براساس استاندارد‌های جهانی با یک نمونه آماری تقریبا هزار نفره به صورت تصادفی از سراسر کشور با تماس با شماره‌های ثابت و موبایل­ تماس می‌گیریم، به صورت میدانی هم که به شکل درب منازل است؛ پرسشگران ما در تهران و مراکز استان بر اساس بلوک بندی‌هایی که وجود دارد بر اساس علوم آماری مراجعه می‌کنند به درب منازل شهروندان و میزان مخاطب برنامه‌های صدا و سیما را می‌سنجیم.
وی ادامه داد: البته وقتی که می‌گوییم ۷۰ درصد مخاطبان بیننده تولیدات رسانه ملی هستند به این معنا نیست که همه آنها بیننده تلویزیون هستند چرا که مخاطبان برخی این برنامه‌ها را از طریق تلویزیون برخی از طریق تلوبیون و برخی از طریق پلتفورم‌ها و برخی از طریق فضای مجازی بیننده برنامه‌های رسانه ملی هستند.
شاکری نژاد در خصوص نتایج این نظرسنجی‌ها هم گفت: ما کلیت مخاطبی که در نوروز و رمضان داشتیم در مدت مشابه سال قبل ما با یک افزایش ۸ درصدی نسبت به سال قبل در میزان مخاطبان رسانه ملی مواجه هستیم، پربیننده‌ترین سریال ما در ایام نوروز و رمضان که پخش آن ادامه دارد سریال «نون خ ۵» با ۴۱ و نیم درصد میزان مخاطب است. (نظرسنجی‌های ما هر دو هفته یک بار انجام می‌شود و به همین دلیل آمار متغیر است و ملاک آخرین نظر سنجی است)
رئیس مرکز تحقیقات صدا و سیما افزود:پر مخاطب‌ترین سریال نوروزی و ماه رمضانی رسانه ملی سریال «نون خ» در اولین نظر سنجی ۴۱/۵ درصد مخاطب داشت در حالی «نون خ ۴» که سال گذشته پخش شد در اولین نظر سنجی ۳۱ و چهار دهم درصد مخاطب داشته و در نظر سنجی پایانی (بعد از سه نظر سنجی) «نون خ ۴» به ۴۰/۹ درصد رسید، در حالی که «نون خ ۵» در اولین نظر سنجی ۴۱/۵ درصد مخاطب دارد، سریال «زیرخاکی ۴» ۲۴/۹ درصد مخاطب داشته، بعد از آن سریال «هفت سر اژدها» که در سومین نظر سنجی ۲۲/۵ درصد و بعد سریال «رستگاری» که در سومین نظر سنجی ۱۵/۵ درصد مخاطب داشته است.
وی در پایان گفت: ما در تمام ویژه برنامه‌های رمضانی نسبت به سال قبل افزایش مخاطب داشتیم به جز در ویژه برنامه‌های شب قدر، البته که ما از این موضوع استقبال می‌کنیم به این دلیل که خیلی از مردم به دلیل این که لیالی قدر در ایام تعطیلات نوروز واقع شده بود و فرصت کافی برای حضور در محافل و مساجد و هیات‌هایی که مراسم شب قدر برگزار می‌شد، داشتند استقبال از این مراسم در تلویزیون کمتر بود که البته طبیعی و مطلوب هم هست؛ دو سال قبل که کرونا بود و مردم نمی‌توانستند در مراسم و در مساجد حضور داشته باشند به همین دلیل با برنامه‌های شب قدر تلویزیون مراسم احیا را برگزار کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • افزایش مخاطبان رسانه ملی
  • زخمی شدن نوزاد ۲۰ روزه در غزه
  • تولد غیرمعمول اورانگوتان نادر، دانشمندان را امیدوار کرده است
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • نوزادان منطقه ۲ تهران صاحب درخت شدند