Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشور اتریش در ایران گفت: دولت اتریش علاقه زیادی بر حفظ برجام دارد و اعتقاد داریم وعده‌های برجامی باید تحقق پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اشتفان شولتز پیش از ظهر امروز در سفر به کردستان و در دیدار با شهردار سنندج اظهار کرد:‌ در ابتدا لازم می‌دانم از این استقبال گرم و صمیمی سپاس‌گذاری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هدف عمده سفر ما به سنندج این است که حوزه‌های مختلف کاری را شناسایی کنیم و براساس ظرفیت‌های موجود زمینه همکاری بین وین و کردستان را فراهم سازیم.

سفیر اتریش در ایران خاطرنشان کرد: استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از دو جنبه برای ما جالب توجه است اینکه این شهر از نظر توپوگرافی شباهت‌های زیادی با اتریش و مناطق آن دارد.

وی تصریح کرد: دیگر اینکه، سنندج و وین ابرقدرت‌های موسیقی به حساب می‌آیند و این موضوع زمینه توسعه همکاری‌ها را بین این دو شهر فراهم خواهد کرد.

شولتز به دیگر اهداف این سفر هم گریزی زد و گفت: دولت اتریش علاقه زیادی بر حفظ برجام دارد و اعتقاد داریم وعده‌های برجامی باید تحقق پیدا کند.

وی تصریح کرد: چون کشور اتریش عضو اتحادیه اروپاست، سعی می‌کنیم تمام موافقت‌نامه‌ها را پیروی کنیم به این موضوع مهم علاقمند هستیم.

سفیر اتریش در ایران خاطرنشان کرد: می‌خواهیم سهم خود را در این راستا ایفا کرده و به صورت دوجانبه در این زمینه ورود کنیم.

وی اذعان کرد: در این سفر استانی به کردستان، با منتخبین و نمایندگان مردم استان هم حوزه‌های کاری مختلف و همکاری را تعریف خواهیم کرد.

شولتز اذعان داشت: چون شرکت‌های اتریشی به دلیل فراهن نبودن زمینه همکاری ناراضی هستند لذا راهبرد همکاری با استان‌ها و شهرهای ایران را در برنامه داریم.

وی در پایان گفت: با وجود کمبود کانال‌های امن مالی می‌خواهیم روی آموزش و تقویت ظرفیت‌های دو طرف تکیه کنیم.

انتهای پیام/71/2330

منبع: فارس

کلیدواژه: موسیقی اتریش سنندج برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج

مسئول حوزه هنری استان کردستان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاهی از آثار تمام معرق کتابت قرآن کریم با استفاده از درخت گردو (پشت ورو) و آثار نازک کاری بر روی چوب اثر استاد توانمند سنندج علی محمدی تا ۱۷ فروردین ماه در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

اسعد فرهادی افزود: در این نمایشگاه که توسط این هنرمند به کودکان غزه تقدیم شده است مجموعه‌ای ارزشمند از آخرین فعالیت‌ها و دست سازه‌های معرق و نازک کاری استاد محمدی به نمایش گذاشته شده است.

علی محمدی هنرمند معرق کار و نازک کار برجسته کردستان که برای اولین بار در جهان کتابت قرآن کریم با استفاده از درخت سخت و ماندگار گردو تمام معرق (پشت رو) به رشته تحریر درآورده‌است.

این هنرمند معرق کار و نازک کار برجسته کردستان در زمینه هنر معرق کاری موفق به دریافت درجه هنری از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شده است و در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت درجه ۲ هنری معادل لیسانس از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی نیز شده‌اند.

علاقه‌مندان می توانند از ۷ تا ۱۷ فروردین (به جز ایام ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۰ بعدازظهر با حضور در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج واقع در پیاده راه فردوسی از این نمایشگاه بازدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • برنامه ریزی برای رفع بیکاری در کردستان
  • وعده رفع تورم و بیکاری در کردستان
  • اکبر گلپا؛ خاموشی صدایی که در گلهای رادیو گل کرد
  • حسام‌الدین سراج چگونه به موسیقی علاقه‌مند شد؟ از زبان خودش بشنوید(فیلم)
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • همکاری 350 هزار خیّر با کمیته امداد درآذربایجان‌غربی
  • برپایی نمایشگاه قرآنی معرق و نازک کاری در سنندج
  • بازدید سرزده بازرس کل کردستان از بیمارستان کوثر سنندج
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!