Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار حسین پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برآورد اولیه مقدار مورد نیاز این محصولات، مقدار ۵۰۰ تن پرتقال والنسیا از مبدا استان های جنوبی و باغ های گرمسیری استان و ۴۰۰ تن سیب از محل تولیدات داخلی استان است.

وی افزود: این امکان نیز وجود دارد که با توجه به شرایط عرضه و تقاضا این مقدار محصول، قابلیت کاهش و یا افزایش توسط کمیته راهبری میوه شب عید را داشته باشد به گونه ای که در صورت تقاضای بیشتر امکان، تهیه و عرضه میوه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت  کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در خصوص تعیین و تعدیل قیمت عرضه میوه برای روزهای پایانی سال، نشست هایی در ماه های پیش رو برگزار می شود تا مردم استان در تهیه میوه با کیفیت و قیمت مناسب مشکلی نداشته باشند.

حسین پور ابراز داشت: طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال با تعامل تشکل ها، بخش خصوصی، اتحادیه ها، تعاونی ها و سایر نهادهای متولی در این استان اجرا می شود زیرا که این طرح تا حد زیادی از ایجاد التهاب های کاذب ناشی از تقاضا در ایام پایانی سال در بازار بسیار جلوگیری خواهد کرد.

کهگیلویه و بویراحمد با یک درصد از مساحت خاک ایران بیش از این دارای هشت درصد منابع آبی کشور به میزان بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب بوده و میانگین بارش سالانه آن حدود ۶۰۰ میلیمتر بود.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

کشاورزان این استان سالیانه ۸۵۰ هزار تن محصول تولید می کنند.

سالیانه ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تن انواع میوه شامل، سیب، مرکبات، میوه‌های تابستانه و سایر میوه‌ها در باغستان‌های کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود.


 

برچسب‌ها تنظیم بازار کهگیلویه وبویراحمد میوه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنظیم بازار کهگیلویه وبویراحمد میوه یاسوج تنظیم بازار کهگیلویه وبویراحمد میوه یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • اختصاص ۳ همت از محل مسئولیت‌ اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد