Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهرداران مداراس ضمن تبریک به شهرداران مدارس گفت: از این که در گفته دوستان (دانش آموزان) نکته‌هایی مطرح شد که از روی ان‌ها کتاب‌های بسیاری نوشته شده است مطرح شد بسیار خوشحال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای شهر تهران افزود: افتخار می‌کنم همکار شما هستم و می‌دانم شادی و ازادی برای شما مفهوم مهمی است و اهمیت بسیاری دارد و نکته مهم داشتن اهداف جاه طلبانه است و همه این‌ها برای مدیریت شهری نشانه‌های خوبی است.

فخاری تصریح کرد: بعضی از شما شهرداران مدارس به مشکلات اشاره کردید و می‌دانید شرایط امروز شهر حاصل مشکلات دیروز است و حل ان نیازمند حرکت گام به گام با هم است و ما در مدیریت شهری بحضور شما نیاز داریم.

او با تاکید بر این نکته که شهر با دانش آموزان آن زنده است، بیان کرد:، شهر با شما دانش آموزان زنده است و باید تعلام کنم از اینکه شما دانش اموزان در معرض ازمون و خطا قرار میگیرید خوشحال هستیم.

بیشتربخوانید: شهرداران مدارس نمایندگان مجموعه شهری در ایجاد تهران شهری برای همه

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یادمان باشد که اشکال و اشتباه تنها برای مدیریت شهری و مدیران بزرگ سال نیست و امیدوارم انرژی و آزادیخواهی شما برای همه ما درس آموز باشد و به ما کمک کند برای ساختن شهری بهتر و ما در شهر به حضور شما می‌بالیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس اداره استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش قم گفت: دانش آموزانی که علاقمند به شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ هستند، فقط تا ۲۸ فروردین فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام و پرونده خود برای شرکت در این آزمون را تکمیل کنند.

محمد علی صمدانی اقدم افزود: علاقه‌مندان به تحصیل در این مدارس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی شیوه‌نامه اعلامی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های ورودی دوره اول و دوم متوسطه مدارس سمپاد و دوره دوم مدارس نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی افزود: شماره تماس ۳۲۹۴۲۵۷۵ نیز آماده پاسخگویی به دانش آموزان در خصوص برگزاری و ثبت نام این آزمون است.

صمدانی گفت: آزمون مدارس سمپاد امسال ۳۱ خرداد ویژه دانش آموزان ورودی پایه هفتم و ۱ تیر برای دانش آموزان ورودی‌های پایه دهم برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ثبت نام دانش آموزان اتباع در این آزمون گفت: دانش آموزان اتباع هم درصورت داشتن کد یکتا و رمز سیدا میتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

آقای صمدانی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد ۱۴۰۳ تحت نظر سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان برای دانش‌آموزان ورودی هفتم و دهم که علاقه‌مند به تحصیل در این مدارس هستند از شنبه ۱۸ فروردین آغاز شده است.

گفتنی است، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان یا همان سمپاد، نهادی است که بر امور تحصیلی دانش‌آموزان مستعد و با بهره هوشی بالا نظارت می‌کند و در بین دانش آموزان به مدرسه تیزهوشان معروف است.

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • بودجه سرویس مدارس استثنایی تهران ۲۸ برابر شد
  • مدیریت شهری همدان از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد
  • افزایش ۲۸ برابری اعتبارات سرویس‌های مدارس استثنایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • بررسی مسائل فی ما بین بهزیستی و مدیریت شهری تهران در صحن شورای شهر
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • توزیع شیر در مدارس به کجا رسید؟
  • ۲۸ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام ورودی مدارس سمپاد