Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:52:00 GMT

راه های روستایی طالقان باز است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۵۷۳

راه های روستایی طالقان باز است

حامد تلگه، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: از روز گذشته  که به علت بارش برف برخی از راه های  روستاهای طالقان از جمله جوستان به گته ده ،دراپی،گراب ،دهدر و....بسته شده بود   با تلاش عوامل راهداری پاکسازی و بازگشایی شد.

او گفت:دوازده دستگاه ماشین آلات سنگین و سه دستگاه ماشین آلات سبک در دو روز گذشته عملیات برف روبی و نمک پاشی در راه های روستایی را به اتمام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد تلگه افزود: با توجه به نزدیک شدن به فصل  سرما و زمستان  تدابیری اندیشیده ایم که از جمله آن ها  در قالب  دو راهدار خانه و یک محل اضطرار در شهرستان طالقان است که  اولویت  نخست آن هنگام بارش برف ، بازگشایی راه های اصلی است.

او گفت:  در چنین مواقعی و هنگام مسدود شدن جاده ،آغاز فعالیت ما از  بازگشایی راه های اصلی  است و سپس  به راه هایی روستایی ختم می شود.

مدیر راهداری و حمل ونقل جاده ای طالقان افزود:  همچنین محل اضطراری در گردنه طالقان تعبیه کرده ایم که عوامل راهداری در آن مکان مستقر هستند .

انتها پیام.ا/خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت آبگرفتگی محدوده گردنه زنجیرگاه انارک مسدود شده بود که خوشبختانه اکنون با تلاش کارکنان پلیس راه، راهداری و سایر عوامل امدادی، یکی از خط‌های عبوری محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین بازگشایی شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌ها از صبح امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد، گفت: به رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با توجه به وجود ترافیک مقطعی در این محور، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، از عجله و شتاب خودداری کنند و همکاری لازم را با تیم‌های گشتی پلیس راه و راهداری در این محور داشته باشند.

کد خبر 6087066

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • محور هراز بازگشایی شد
  • تجهیز، بازسازی و خرید ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم