Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: ما مسئولین باید فرهنگ شهادت را که همان مجاهدت تمام‌عیار در راه خدا است، برای تمامی افراد خصوصاً جوانان تبیین و در جامعه ماندگار کنیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، آئین اختتامیه سومین جشنواره ملی فانوس با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،  سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولین لشگری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با معرفی برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلیمان رستمیان در حاشیه‌ این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران گفت: دوران هشت‌ساله‌ دفاع مقدس هویت ملی ما را تشكیل می‌دهد.
وی تصریح کرد: همه دست‌اندرکاران باید دست در دست هم دهند تا بتوانند انگیزه و برنامه‌ریزی مناسبی در خصوص گسترش فرهنگ دفاع مقدس علی‌الخصوص فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد: ما مسئولین باید فرهنگ شهادت را که همان مجاهدت تمام‌عیار در راه خدا است، برای تمامی افراد خصوصاً جوانان تبیین و در جامعه ماندگار کنیم تا بتوانیم از این حقیقت عظیم در برابر تجاوزهای دشمنان بهره‌مند شویم و امنیت و آرامش را در کشور ایجاد کنیم.
رستمیان با تقدیر و تشکر از تمامی دست‌اندرکاران جشنواره فانوس خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌هایی همانند فانوس فرصتی مغتنم در راستای تولید آثار فاخر دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هنرمندان می‌توانند در قالب تولید آثار هنری فاخر آن را به بهترین شكل ممكن به نسل‌های آینده انتقال دهند.
شایان‌ذکر است در بخش‌های دیگر این جشنواره ضمن تقدیر از خانواده شهدا از هنرمندان و برگزیدگان سومین جشنواره ملی فانوس تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبیین فرهنگ ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است

سردار نادر ادیبی مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره گرامیداشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس گفت: فراموشی و تحریف دو خطر عمده است که وقایع تاریخی را تهدید می‌کند. وظیفه داریم از فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم و حوادث گذشته انقلاب را برای مردم به خصوص جوانان مرور کنیم. ذهن آنها را باید توجه بدهیم که آنچه از نظام تاکنون گذشته جز حقانیت ملت ایران که برگرفته از معارف دینی است، نبوده است.

وی افزود: ظلم دولت آمریکا و ظلم مستکبران عالم مساله‌ای است که باید با دقت با آن رو به رو بشویم. بخشی از استقلال و پیروزی‌های کشور ما در آینده مربوط به این است که جوانان ما از قوت قلبی مانند قوت قلب جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس برخوردار باشند. حوادث مهم و تاثیرگذار این انقلاب از جمله شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و خیلی دیگر از وقایع مهم که جوانان آنها را درک نکرده اند باید برایشان بازگو شود تا به فراموشی سپرده نشود. این حوادث و وقایع باید نسل به نسل منتقل شود و آیندگان با آنها آشنا شوند. کشور ایران که در دوران طاغوت سلطه پذیر بود، امروز به یکی از محورهای مهم قدرت در منطقه تبدیل شده و پرچم فضیلت را برافراشته است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عملیات وعده صادق و پاسخ مستقیم ایران به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به جهانیان نشان داد. موضوع مقاومت دستاورد انقلاب اسلامی است؛ در گذشته موضوعی به نام مقاومت در مقابل مستکبرین مطرح نبود، این موضوع که با فرهنگ قرآن و معارف دینی ما آمیخته، ملت ایران را به یک ملت بزرگ و تعیین کننده برای آینده و سعادت بشریت تبدیل کرده است. مبارزه و ایستادگی‌هایی که امروز بر علیه اسرائیل و مستکبرین عالم در جبهه مقاومت شکل گرفته، محصول مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است. وعده صادق از دوران دفاع مقدس وجود داشت و تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید در این دوران اثبات می‌کند که مردم بر وعده خودشان صادق هستند و تا رسیدن به پیروزی کامل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087336 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • روستای فردو از افتخارات استان قم است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز