Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:35:18 GMT

گذرهای فرهنگی _هنری در آذربایجان غربی ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۵۸۲۷

گذرهای فرهنگی _هنری در آذربایجان غربی ایجاد می شود

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید فرهنگ و تاریخ در گذرهای شهری استان نمود یابد.

حجت الاسلام ناصر خدایاری امروز۲۰ آذر ماه در جلسه شورای تخصصی فرهنگ عمومی استان که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزارشد، افزود:  گذرهای شهری  در سطح استان باید نقطه اتصال جریان های گذشته به حال بوده و نماد فرهنگ و تاریخ استان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام خدایاری بااشاره به اینکه از محله های قدیمی باید به عنوان ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی استفاده کرد، تصریح کرد: اجرای طرح گذرهای فرهنگ وهنر در ارومیه با هدف احیای هویت  فرهنگی شهر و کمک به توسعه پایدار شهری انجام می شود.

وی باتاکید بر اینکه گذرهای فرهنگ وهنر با ارائه طرح از سوی اداره فرهنگ و ارشاداسلامی وهمکاری شهرداری ایجاد می شود، اظهار کرد: در گذر فرهنگ وهنر ارومیه باید از پناهگاه های داخل شهر به عنوان سفره خانه، کتابخانه، نمایشگاه وانجمن ها برای توسعه فرهنگ وهنر ارومیه استفاده شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد: احیای هویت تاریخی شهر، کمک به اشتغالزایی، فراهم آوردن امکانات لازم برای افزایش دسترسی مردم به آثار فرهنگی وهنری وافزایش نشاط اجتماعی از اهداف طرح گذر فرهنگ وهنر در ارومیه است.

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: فاصله گذرهای تاریخی نباید ازهم گسسته باشد بلکه باید این محل ها نزدیک به هم بوده و محل عبور ومرور بیشتر مردم باشد تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا؛ ۳ نقطه شهری مسجد اعظم ارومیه، راسته غلام خان و خیابان امام ۲ ارومیه به عنوان محل های گذر فرهنگ وهنر ارومیه انتخاب و برای بررسی به شهرداری ارجاع داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری توسعه پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • قطعی گاز در ارومیه
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته
  • توسعه شهر ارومیه با جلب مشارکت مردم