Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صبح امروز در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان، رزمایش انتظامی ترافیکی طرح زمستانه پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

استاندار مرکزی در این رزمایش گفت: همکاری رانندگان و مردم و خانواده در اجرای دستورات ماموران پلیس راه موجب کاهش تلفات جاده‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعلی آقازاده افزود: طرح زمستانه با هدف کاهش تلفات و آسیب‌ها، کمک بیشتر به مردم و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان تصادفات جاده‌ای هر ساله در فصل زمستان به مرحله اجرا در می‌آید.

او تصریح کرد: محور‌های مواصلاتی استان مرکزی یکی از راه‌های مهم کشور است، ارتباطات بسیار حیاتی و مهمی در استان مرکزی وجود دارد که شمال و جنوب و شرق و غرب کشور را به هم متصل می‌کند.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی از نظر سرانه سفر و آمار تصادفات جاده‌ای رتبه نسبتا بالایی را به خود اختصاص داده است، بیان داشت: با توجه به آمار‌های بالای استان در بحث تصادفات جاده‌ای برنامه ریزی‌های ترافیکی باید در راستای کاهش تصادفات باشد.

آقازاده افزود: با توجه به برنامه‌های استان باید تمام تلاش‌ها به کار گرفته شود که خدمات ناشی از رفت و آمد ترافیکی برای مردم، کمک رسانی به افرادی که در راه مانده‌اند و مجروحین تصادفات جاده‌ای در کانون توجهات قرار گیرد.

او با اشاره به کاهش آمار تصادفات رانندگی از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: در راستای کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای پلیس و مردم همانند جاده دوطرفه هستند که با ارایه آموزش‌های لازم توسط پلیس و رعایت قوانین و مقررات می‌توان شاهد کاهش آمار تصادفات بود.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه آمار‌ها و تلفات و تصادفات متاسفانه در کشور ایران بالاست، افزود: طرح‌های جاده‌ای و ترافیکی و حمل و نقل جاده‌ای باید بصورت مستمر اجرا شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش انتظامی پلیس راه تصادفات رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار مرکزی در این نشست گفت: عقب افتادگی طرح نهضت ملی مسکن این استان باید با هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول و پیگیری‌های لازم در سال جدید جبران شود.
مخلص الائمه افزود: تعهدی که استان برای ۶۱ هزار واحد مسکونی دارد، قابل تحقق است و زمین بیش از ۵۵ هزار واحد تحویل شده و وارد مرحله صدور پروانه ساختمانی، نقشه و ساخت شده است.
او گفت: ساخت مدرسه و مسجد در سرانه‌هایی که پیش بینی شده، نباید نادیده گرفته شودچرا که افزایش جمعیت نیز در طرح‌های مسکونی اقدام ملی شکل می‌گیرد و زوج‌های جوان با اسکان در واحد‌های طرح اقدام ملی نیاز به فضا‌های آموزش و فرهنگی پیدا می‌کنند و همانطور که تامین زیرساخت‌هایی از قبیل تامین آب، برق، گاز و مخابرات در طرح‌های اقدام ملی مورد توجه است باید زیرساخت‌های آموزشی هم مورد توجه قرار گیرد.
استاندار مرکزی در ادامه به طرح شهید سلیمانی هم اشاره‌ای کرد و افزود: اداره کل اوقاف نیز برای ساخت یک مسجد و مدرسه در طرح هشت هزار و ۱۰۰ واحدی اراک متولی شده و جهاد خانه‌سازی در شهرک شهید سلیمانی اراک نیز در حال ساخت مسجد است.
مخلص الائمه به رفع مشکلات متقاضیان طرح شهید سلیمانی که سال گذشته متقاضیان گلایه‌هایی، داشتند، اشاره کرد و گفت: استان مرکزی، اولین استان است که تامین مالی ویژه برای متقاضیانی که دهک پایین هستند و توان مالی برای تکمیل را ندارند در نظر گرفته و موانع موجود نیز به زودی برطرف خواهد شد.
او افزود: طرح مسکونی یاس فراجا که سال‌ها رها و با افزایش قیمت مواجه بود، به شرط صدور سند تسهیلات لازم پرداخت خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در این نشست برنامه زمانبندی تحویل واحد‌ها در سال ۱۴۰۳ را از مهمترین مصوبات این نشست اعلام کرد و گفت: براساس برنامه زمانبندی تحویل واحدها، دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز نیز بایستی برنامه ریزی کنند و هزینه‌ها را برآورد کنند تا همزمان با تحویل واحد‌ها خدمات رسانی نیز انجام شود.
اسدی افزود: بنیاد مسکن حدود هزار و ۳۰۰ واحد را در کل استان به جز شهر‌های اراک و ساوه که توسط راه و شهرسازی انجام می‌شود، تحویل دهد.
او گفت: تعدادی از واحد‌ها در حوزه شهر‌های جدید که هشت هزار واحد می‌باشد و بیشتر با رویکرد گروه‌های ساخت است یعنی زمین را آماده و با تحویل به مردم تسهبیلات نیز پرداخت می‌شود و که مردم تعدادی را انتخاب واحد کردند و به مُرور و با واریز وجه توسط مردم تحویل داده خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به پروژه دو هزار واحدی ساوه هم اشاره‌ای کرد و افزود: پیش بینی براین است که ظرف یکی دو ماه اینده این واحد‌ها کامل و تحویل متقاضیان شود که البته مردم انتخاب واحد را انجام دادند و با تحویل اسناد بانکی، دفترچه اقساط بگیرند.
در استان مرکزی ۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند. 

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • هفت نفر در تصادف جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • ◄ کاهش بیش از ۵۰ درصدی تلفات جاده ای / خواب آلودگی و خستگی، مهمترین عامل تصادفات
  • کاهش ۵۰ درصدی تصادفات نوروزی استان کرمانشاه
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در جاده‌های استان گلستان
  • ۷ نفر در حوادث جاده‌ای خوزستان جان باختند
  • تشویق رانندگان قانونمند در کرمان
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • برنامه زمانبندی تحویل واحد‌های مسکونی
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند/ همکاری دولت با پلیس برای افزایش جریمه‌ها؟