Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شینهوا گزارش کرد تعرفه های چین بر روی کالاهای آمریکایی باعث شده است تا میزان پرداختی های بازرگانان و کشاورزان این کشور ۴۲ میلیارد دلار افزایش یابد.

خبرگزاری رسمی چین روز چهارشنبه در گزارشی خاطر نشان کرد از فوریه سال ۲۰۱۸ به این طرف بازرگانان و کشاورزان آمریکایی به دلیل اعمال تعرفه های چین مجبور به پرداخت های بیشتری معادل ۴۲ میلیارد دلار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در ماه اکتبر امسال آمریکایی ها بیش از ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار تعرفه مالیاتی متقبل شده اند که یک میلیارد دلار بیشتر از ماه مشابه سال ۲۰۱۸ بوده است.

تعرفه های چین

جاناتان گلد سخنگوی تجارت آزاد در اظهاراتی که شینهوا از او نقل کرده است ، گفت که جنگ تجاری آمریکا با چین به اندازه کافی خسارت بار بوده است و بهتر است دو طرف هر چه زودتر به توافق برسند.وی افزود که این نبرد تجاری بسیار طولانی شده و ضررهای زیادی به دنبال داشته است باید زودتر توافقی حاصل کرد که بر اساس آن بتوان موانع و چالش ها را برطرف کرد و تعرفه ها را به حداقل رساند و لغو کرد.

کرگ آلن رییس شورای تجارت آمریکا و چین که ۲۰۰ شرکت آمریکایی زیرمجموعه در چین دارد ، گفت که امیدواریم دو طرف بسرعت به توافق برسند و به این وضعیت خاتمه داده شود.

وی خسارات تعرفه های چین بر روی کالاهای صادراتی آمریکا را بسیار سنگین توصیف کرد و گفت که ما نمی خواهیم تعرفه ها ابزاری برای چانه زنی ها در مناقشات تجاری باشد.چین و آمریکا هر دو برای رسیدن به اولین مرحله از توافق تجاری ابراز امیدواری کرده اند اما هیچ تاریخ دقیقی برای این هدف اعلام نشده است دو طرف کماکان در حال رایزنی هستند.

مساله لغو تعرفه ها و خودداری از اعمال تعرفه های جدید از جمله موضوعاتی است که طرفین هنوز درباره آن توافقی حاصل نکرده اند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اما ریگ‌ها و گرد و غبار بیابان، ماشین‌های جنگی پیشرفته آمریکایی را زمین گیر کرد و شکستی مفتضحانه را برای این کشور رقم زد.  

حمله ای که هدف از آن آزادی جاسوسان سفارت آمریکا بود و شب و روز برای اجرای آن نقشه کشیده‌ بودند.

 گروه ویژه ۱۳۲ نفره‌‌ی آمریکایی که به دلتا فورس معروف بودند در عملیاتی با اسم پنجه عقاب وارد صحرای طبس شدند.

البته در این میان خائنان داخلی هم برای نابودی اسناد خیانت و جاسوسی آمریکایی‌ها بیکار ننشستند.

واقعه طبس که از آن به عنوان امداد الهی یاد می‌شود، آن قدر مهم و سرنوشت‌ساز بود که  برژینسکی مشاور سابق امنیت ملی در دولت جیمی کارتر آن را یکی از عوامل مهم شکست کارتر در انتخابات و موجب یاس و ناامیدی ملی عنوان کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بایدن لایحه ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • ممنوعیت تیک‌‌تاک در آمریکا تبدیل به قانون شد
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • سنای آمریکا لایحه محدودیت «تیک تاک» را تصویب کرد
  • آمریکا ممنوعیت تیک تاک را در سنا تصویب کرد
  • هزینه نگهداری از پرخرج‌ترین خودروهای آمریکایی در حد خودروهای داخلی است!