Web Analytics Made Easy - Statcounter

داور بازی پرسپولیس و گل گهر از دید سعید مظفری زاده عملکرد خوبی داشته است.

طرفداری- کارشناس داوری کشورمان دیدگاه خود را درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار هفته چهاردهم بین پرسپولیس و گل گهر بیان کرد.

به گزارش فارس، سعید مظفری زاده در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:‌

تیم داوری این مسابقه روز سختی را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی تا دقایق پایانی تعادل داشت و صحنه خاصی رخ نداد اما از دقیقه 84 به بعد بازی رو به هیجان و جنجال رفت.

وی افزود:

داور در دقیقه 85 بهنام برزای بازیکن گل‌گهر که کمی عصبی به نظر می‌رسد را با کارت زرد جریمه کرد. داور همچنین محمد انصاری از پرسپولیس را به خاطر تأخیر در شروع بازی با کارت زرد جریمه کرد. در دقیقه 93 هم علیپور در محوطه جریمه گل‌گهر تعادلش را از دست داد  که با وجود اینکه مدافع گل‌ گهر دستش با بدن علیپور تماس داشت اما نیروی برای سرنگونی او وارد نکرد و دستور داور برای ادامه بازی درست بود زیرا علیپور بدون خطا تعادلش را از دست داده بود.

داور بین‌المللی اسبق فوتبال ایران با اشاره به درگیری بازیکنان در دقیقه 93 گفت:

اشکان خورشیدی در این دقیقه به خوبی و به درستی جنجال بازیکنان که با هم درگیر شده بودند را مدیریت کرد  و هر سه کارتی که به بازیکنان خاطی یعنی شجاع خلیل‌زاده، ابراهیمی و برزای در این صحنه نشان داد مطابق با قانون بود و اخراج برزای هم کاملاً درست و قانونی بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 77 مسابقه ذوب‌آهن و آلومینیوم توپ ارسالی از جناح چپ سبزپوشان اصفهانی برای استفاده محمد جواد محمدی به واسطه سرنگونی این مهاجم از دست رفت. مهاجم ذوب‌آهن در جدال تن به تن با مدافع آلومینیوم اراک داخل محوطه جریمه روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما سعید رحیمی‌مقدم داور وسط در سوت خود ندمید.

اعضای تیم ذوب‌آهن در این صحنه بشدت نسبت به تصمیم داور وسط اعتراض کردند. نیمکت نشینان ذوب‌آهن هم از کنار زمین اعتقاد داشتند که خطای پنالتی روی محمدجواد محمدی رخ داده اما داور چنین نظری نداشت و رای به ادامه بازی داشت.

جالب اینکه اعتراض ذوبی‌ها تا ثانیه‌هایی بعد از این صحنه از کنار زمین ادامه داشت و در نهایت با بیرون رفتن توپ رحیمی‌مقدم را بر آن داشت که به کنار زمین بیاید و برخورد کند.

داور وسط بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم با حضور کنار زمین در حالی که مربیان تیم میزبان مشغول صحبت با شاهین یزدانی داور چهارم بودند، به یکی از مربیان ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد تا این غائله خاتمه یابد. این در حالی است که ذوبی‌ها بعد از این صحنه نیز در چند صحنه نسبت به تصمیمات رحیمی‌مقدم اعتراض کردند.

نکته مهم اینکه در صحنه مذکور اعضای تیم آلومینیوم اراک اعتقاد داشتند ثانیه هایی قبل از آنکه توپ وارد محوطه جریمه خودشان شود، داور وسط در وسط زمین خطا روی علیرضا نقی زاده را نگرفته و باعث شده بازی ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • یونایتد 3(4)-(2)3 کاونتری: تن‌هاخ تا دم اخراج رفت و برگشت!‏
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • پرسپولیس در یک جام دیگر هم مدعی است
  • قضاوت عجیب در بازی استقلال؛ به‌خودت چند می‌دهی؟
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد