Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@07:31:43 GMT

دادگستری اردبیل: دستگیری اعضای ۲ فرقه نوظهور

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۰۹۴

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: عوامل و اعضای ۲ فرقه نوظهور در اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی گفت: با تلاش دستگاه قضایی و نیرو‌های اطلاعاتی عوامل و اعضای ۲ فرقه نوظهور در اردبیل دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این اعضا از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی بر مبنای امور واهی و خلاف واقع، مال نامشروع کسب می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که هیچگونه مبنای عقلی، شرعی و قانونی نداشت و سبب انحراف مسیر سرنوشت و زندگی افراد بی اطلاع از موضوع می‌شد.

رئیس دادگستری استان اردبیل گفت: این اقدام سبب به دام افتادن افراد و رفتن آنان به لبه پرتگاه می‌شد که در این زمینه به راه‌اندازی مفاهیمی جدید با عرفان‌های کاذب و نوظهور را در بین این افراد رواج داده و با این اهداف مقاصد شوم خود را محقق می‌کردند.

عتباتی تصریح کرد: روند پیگیری‌های قضایی در حال انجام است و در حال حاضر مقدار قابل توجهی از اسناد و مدارکی که گروه برای مقاصد خود به کار می‌بردند کشف شده و متهمان به اتهامات و اقدامات غیرقانونی که انجام داده اند اعتراف کرده‌اند که به جزای اعمالشان می‌رسند.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری و کسب اطلاعات بیشتر برای نظارت و کنترل فرزندانشان نیز بیان کرد: افرادی که با کلاهبرداری و اخاذی و رواج فرقه‌های نوظهور سبب ایجاد مشکلات متعدد برای مردم می‌شوند باید با برخورد قانونی مواجه شوند و در رسیدگی به پرونده‌های مشابه این هیچ کوتاهی و اغماضی در کار نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/002wtU

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرقه نوظهور اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی در اسرائیل از حکم بازداشت بین المللی برای نتانیاهو

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از «کانال ۱۲» تلویزیون رژیم صهیونیستی، در اسرائیل این نگرانی وجود دارد که در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه علیه مقامات ارشد اسرائیل از جمله «بنیامین نتانیاهو» (نخست وزیر) حکم بازداشت بین المللی صادر شود.

«نتانیاهو» نشستی اضطراری را برای بررسی احتمال اقدام دیوان بین المللی دادگستری به صدور حکم بازداشت برای او و دیگر مقامات اسرائیل به علت جنگ در غزه برگزار کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • نگرانی در اسرائیل از حکم بازداشت بین المللی برای نتانیاهو
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • حمله اخیر سپاه در پاسخ به تعدی رژیم صهیونیستی یک قدرت نوظهور به دنیا
  • دشمنان اسلام فرقه ضاله وهابیت رابرای جنایت علیه مسلمین ایجادکردند
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • بیمه رایگان زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • زنان غیرشاغل روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند به‌صورت رایگان بیمه می‌شوند
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو