Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@08:38:38 GMT

بررسي لايحه درآمد‌هاي پايدار در شهرداري

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۱۳۵

بررسي لايحه درآمد‌هاي پايدار در شهرداري

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها: بعد از 37 سال، لایحه درآمد‌های پایدار در شهرداری بررسی می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای جمالی نژاد در جلسه هم اندیشی دهیاران استان تهران، با موضوع حفظ اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی، افزود: دهیاران به عنوان خاکریز اول مطالبات مردم هستند.
وی گفت: در واقع ارتباط مردم در درجه اول با دهیاران است و حلقه واسط بین دستگاه‌های دولتی و مردم، دهیاران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: باید این ارتباطات بیشتر و نیاز و مطالبات مردم را مورد توجه قرار دهیم.
جمالی نژاد ادامه داد: تلاش کردیم بیشترین حمایت و پشتیبانی را از دهیاران داشته باشیم و بر همین اساس اکنون لایحه درآمد پایدار در شهرداری‌ها بعد از 37 سال بررسی می‌شود تا شهرداری‌ها به درآمد‌های ناپایدار و بودجه‌ای دسترسی نداشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: سال 62 شهرداری‌ها خودکفا شدند، اما درآمد آن‌ها پایدار نشد و اکنون بعد از 37 سال این کار برای نخستین بار (در مجلس شورای اسلامی) بررسی می‌شود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: در بحث ارزش افزوده نیز احکام بسیار خوبی برای دهیاری‌ها و شهرداری‌ها داریم، ضمن اینکه در مرحله نخست 37 هزار دهیار را نمی‌توانیم به بدنه دولت وصل کنیم، اما اقداماتی به منظور جذب دهیاران نیز صورت گرفته است.
وی گفت: در تلاش هستیم تا این جایگاه قانونی را تقویت کنیم. در بحث توزیع اعتبارات از 19 هزار میلیارد تومان اعتباراتی که در نظر گرفته شده، 85 درصد آن در این شش سال اخیر دولت بوده است.
جمالی نژاد در ادامه به افزایش سرانه اعتبارات اشاره کرد و گفت: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به دهیاری‌ها را داشته ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بررسی لایحه درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از سازمان مدیریت پسماند برای تبلیغ طرح نوماند، اظهار کرد: ما برخی امور خوب را انجام می دهیم اما متأسفانه مردم خبر ندارند؛ لذا ضرورت دارد در خصوص پروژه‌های مهم که قرار است مردم در آن مشارکت کنند، اطلاع رسانی شود.

وی با بیان اینکه ۵۰ سال است که در تهرانپارس زندگی می کنم، خاطرنشان کرد: در دوره پنجم مدیریت شهری تهران پلی در خیابان فرجام ایجاد شد و نه تنها از ترافیک نکاست بلکه ترافیک را افزایش داد. لذا درخواست می کنیم معاونت فنی و عمرانی بررسی‌های لازم را انجام دهد و خطای دوره قبل را تکرار نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاندوزی: ضمانت بانکی و اوراق گام جایگزین مالیات و عوارض نقدی تولیدکنندگان می‌شود
  • کاهش نرخ مالیات بر واحدهای تولید برای سومین سال پیاپی
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران
  • فرهنگ مدیریت زباله در روستاها نهادینه شود
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • پیکان و آردی از چرخه تاکسیرانی قزوین خارج می‌شود
  • لایحه کاهش بهای خدمات شهرداری شیراز به تصویب رسید
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • درآمد بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومانی دولت از حقوق ورودی ماشین‌الات
  • نیاز دانشگاه آزاد دستیابی به منابع پایدار درآمدی است