Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:03:11 GMT

شش فیلم جشنواره مستند ایران در بیرجند اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۲۵۷

شش فیلم جشنواره مستند ایران در بیرجند اکران می‌شود

علی‌زمزم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: فیلم‌های سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران(سینما حقیقت) برای اولین بار در بیرجند نیز اکران می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در راستای این اتفاق مهم هنری ۶ فیلم مستند برجسته در روزهای ۲۴ و ۲۵  آذر ماه در سینما فردوسی بیرجند اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزم با بیان اینکه تماشای این فیلم‌ها برای علاقمندان به فیلم‌های مستند رایگان خواهد بود، ادامه‌داد: ظرفیت سینما فردوسی بیرجند ۳۲۰ نفر است و تا این تعداد می‌توانند بدون رزرو قبلی از تماشای فیلم‌ها لذت ببرند.

وی یادآور شد: البته هزینه‌های مرتبط با این اتفاق هنری چون اجاره سینما و سایر مسائل مرتبط با آن توسط فرهنگ و ارشاد تأمین شده است.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هر فیلم تنها یک بار اکران می‌شود، گفت: ۶ فیلمی که در این دو روز اکران می‌شود عروسکان، آشو، روایت رهبری، واکس چه، ۱۳ هزار قدم و بانو عصمت است.

زمزم بیان‌کرد: علاقمندان برای اطلاع از ساعت دقیق اکران هر کدام از فیلم‌ها می‌توانند به سایت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

گفتنی است سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه در پردیس سینمایی چارسو تهران در حال برگزاری است،

کد خبر 4794925

منبع: مهر

کلیدواژه: سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت بیرجند انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان تعطیلی مدارس قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، فرشید فلاح گفت: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

وی، افزایش مشارکت های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسایل مرتبط با سفر اول و دوم آیت الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در پیام رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره ۰۹۹۲۱۴۵۹۸۷۱ ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: هدایای نفیسی به ۱۰ اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهداء خواهد شد.

این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی این استان برگزار می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895487

دیگر خبرها

  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود