Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام شریفی اظهار داشت: این فرد اهل بوکان در استان آذربایجان غربی از زمان وقوع این حادثه بدلیل شدت جراحات وارده در بخش مراقبت‌های ویژه (آی‌سی‌یو) بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر بستری بود که امروز در گذشت.

حادثه دردناک تالار مانگه شه و شامگاه پنجشنبه بر اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری رخ داد و باعث کشته شدن ۱۱ نفر و مجروح شدن ۴۹ نفر از مهمانان مراسم عروسی شد در این حادثه پنج کودک و پنج زن همراه با یک مرد جانباختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه اسفناک مونا حسن پور (۳ ساله)، منیجه رحمانی (۴۵ ساله)، ماهان بهرامی (۵ ساله)، آرشام‌ رسولی (۴ ساله)، شریف رضایی (۷۰ ساله)، سوژین قادرزاده (۵ ساله)، هژین (۴سالە)، سعادت علیزاده، عایشه محمودی، هاجر پسندی جان خود را از دست دادند و جسد یک نفر نیز شناسایی نشده و مجهول الهویه است و ۴۹ نفر نیز مصدوم شدند که در بیمارستان‌های سقز تحت درمان هستند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۴۷۴۷ کد خبر 1330063

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آتش سوزی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی سهمیه بندی بنزین بازار طلا و ارز ایالات متحده آمریکا گابریل کالدرون انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول

رضا معمارزاده گفت: آمبولانس اورژانس ۱۱۵ خرمشهر که برای تعمیر مکانیکی به دزفول مراجعه کرده بود، بر اثر مشکل فنی دچار آتش سوزی شد.

او ضمن اشاره به عدم تلفات جانی در آتش سوزی آمبولانس ادامه داد:خوشبختانه این حادثه هیچ مورد مصدومیت و آسیب دیدگی نداشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول در پایان از آتش نشانان حاضر در صحنه قدردانی کرد و گفت: آتش نشانان دزفول توانستند آتش را خاموش و از گسترش آتش و وقوع حادثه دیگری جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا با ۹ فوتی در سمنان
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • افزایش تعداد فوتی های تصادف در سمنان به ۹ نفر
  • چگونه در جوانی پول‌دارتر و موفق‌تر شوید؟
  • تصویری از متهمان عملیات ترویستی مسکو که جنجالی شد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • روسیه: آمریکایی‌ها خودشان را در حادثه تروریستی کروکوس لو دادند
  • پیام آیت‌الله اعرافی به رئیس کلیسای ارتدوکس