Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@14:11:55 GMT

تداوم بارندگی‌ها در کشور تا چهار روز دیگر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۳۱۹

تداوم بارندگی‌ها در کشور تا چهار روز دیگر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی گفت: امروز در جنوب، جنوب شرق و شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید لحظه‌ای خواهیم داشت. برای استان‌هایی مانند کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، ایلام، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز امروز بارش باران و در ارتفاعات برف داریم؛ همچنین سواحل بارش باران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: فردا برای خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، گلستان و سمنان برف و باران رخ می‌دهد و اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه مجددا سامانه بارشی بعدی از نوار غربی وارد کشور می‌شود که با تاثیر آن شمال غرب و غرب بارش پراکنده خواهند داشت.

گودرزی ادامه داد: امروز شدت بارش‌ها در نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، دریای عمان و نیمه جنوبی کرمان خواهد بود که بارش‌ها در این مناطق می‌تواند شدید باشد و آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌های فصلی، احتمال بارش تگرگ و تلاطم دریا را به همراه دارد؛ بنابراین هموطنان مراقب باشند.

وی گفت: شنبه هفته آینده شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از غرب و شمال غرب بارش پراکنده خواهند داشت و یکشنبه نیز جو پایدار می‌شود، امروز و فردا نیز آب‌های جنوبی کشور مواج است.

هوای تهران ابری است

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی است و گاهی بارش پراکنده دارد، کمینه دمای امروز صبح تهران ۵ درجه بالای صفر بود و بیشینه دمای امروز پایتخت به ۹ درجه بالای صفر خواهد رسید.

گودرزی گفت: کوهرنگ با دمای ۱۰ درجه زیر صفر، شادگان در اصفهان ۹ درجه زیر صفر و راسک در سیستان و بلوچستان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر و زرآباد نیز در سیستان و بلوچستان با دمای ۲۷ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کد خبر 469419 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل

براساس نقشه‌های هواشناسی، امروز شرایط جوی در سطح استان همچنان ناپایدار بوده و در مناطقی از استان بارش باران پیش بینی می‌شود.

بارش باران غالباً در ساعات بعدازظهر و عصر و به‌صورت رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد موقتی انتظار می‌رود؛ لذا توجه به توصیه‌های هشدار سطح زرد هواشناسی استان تاکید می‌شود. همچنین طی ۲ روز آینده با نفوذ پرفشار سطح زمین در منطقه ضمن وزش باد خزری، دمای هوا به‌طور نسبی کاهش یافته و آسمان استان غالباً نیمه ابری تا ابری خواهد بود. مجدداً از روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با پایداری شرایط جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا در طول روزها به‌طور محسوس افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • تا آخر خرداد چقدر بارندگی داریم؟
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • تداوم بارش باران در خوزستان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها