Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه در جریان سفر به تهران، با مقامات وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات خارجی ایران درباره تقویت همکاری‌های در زمینه مبارزه با تروریسم و مقابله با تهدیدات مشترک امنیتی گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس»، "سرگئی ناریشکین" مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه، در جریان سفر خود به تهران، با مقامات وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات خارجی ایران درباره تقویت همکاری‌های دوجانبه در عرصه مبارزه با تروریسم گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"سرگئی ایوانف" سخنگوی سرویس اطلاعات خارجی فدراسیون روسیه در این باره توضیح داد: «امروز سفر کاری سرگئی ناریشکین به تهران به اتمام رسید. مدیر آژانس اطلاعاتی روسیه در این سفر با مقامات وزارت اطلاعات ایران و سازمان اطلاعات خارجی این کشور در مورد تقویت همکاری‌های دوجانبه در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی و مقابله با تهدیدات مشترک برای امنیت فدراسیون روسیه و جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرده است.»

به گفته وی، ناریشکین همچنین با "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی (پارلمان ایران) نیز دیدار و مذاکره کرد. طرفین در این نشست درباره مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین المللی و همچنین همکاری‌های دوجانبه بین روسیه و جمهوی اسلامی تبادل نظر کردند./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، مقامات آلمان سه فرد را به ظن جاسوسی برای چین و تامین اطلاعات نظامی برای سرویس اطلاعاتی پکن، بازداشت کرد.

براساس اعلام دادستانی آلمان، هر سه مظنون تبعه آلمان و مظنون هستند که از زمانی نامشخص قبل از ژوئن ۲۰۲۲، با سرویس مخفی چین همکاری «به شدت» نزدیکی داشته‌اند.

دادستانی آلمان یکی از مظنونین را «توماس آر.» و کارمند وزارت امنیت داخلی چین و دو مظنون دیگر را «هروینگ اف.» و «اینا اف.» مالک شرکتی در دوسلدورف معرفی کرده است.

به ادعای دادستانی برلین، مالکان شرکت مذکور زوج بوده و از طریق این شرکت با یکی از دانشگاه‌های آلمان قرارداد همکاری امضا می‌کنند. در این قرارداد، توافقی درباره انجام مطالعات به نیابت از یک شریک چینی در حوزه قطعات کلیدی ساخت و راه‌اندازی ناوهای جنگی قدرتمند لحاظ شده بود.

کد خبر 6085526

دیگر خبرها

  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • عکس/ امضای اسناد همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای ۸ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!