Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:58:21 GMT

یک مجموعه تجاری مشهد اخطار پلمب گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۳۹۹

یک مجموعه تجاری مشهد اخطار پلمب گرفت

‌قاضی امید جلیلی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به بازرسی دیشب کارشناسان تعزیرات حکومتی از فروشگاههای مستقر در این مجتمع تجاری اشاره و بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان و شواهد موجود همه این واحدهای عرضه پوشاک بخاطر اصلاح قیمت اجناس خود مستحق دریافت اخطار پلمب شناخته شدند.
وی افزود: همچنین یکی از این فروشگاهها که اجناس خود را تا چهار برابر قیمت واقعی به مشتریان عرضه کرده و کالاهای تولید ایران را به عنوان جنس خارجی به فروش می‌رساند، مهر و موم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح بازرسی با هدف برخورد با گرانفروشی در بازار مشهد، با همکاری دیگر نهادهای ذیربط در این کلانشهر با جدیت ادامه‌ دارد.
طرح بازرسی از اصناف مختلف در کلانشهر مشهد با هدف پیشگیری از گرانفروشی و برخورد فوری با متخلفان از ۲۸ آبان ماه گذشته تاکنون در حال اجرا است.
۷۷۷ پرونده تخلف تعزیراتی ظرف ماه نخست امسال برای اصناف مختلف در مشهد تشکیل و منجر به صدور حکم تنبیهی نسبت به آنها شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 ایران تعزیرات خراسان رضوی مشهد اخطار قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • سالم بودن هوای کلانشهر مشهد؛ سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • میزبانی مشهد از هوای سالم در سوم اردیبهشت