Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهردار مدرسه با حضور جمعی از معاونان و مدیران شهرداری تهران امروز در برج میلاد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آیین تنفیذ احکام بیست و یکمین دوره طرح شهردار مدرسه با حضور الهام فخاری عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، شینا انصاری مدیر کل محیط زیست شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهرداران مدرسه زبان گویا شهر هستند
الهام فخاری در آیین تنفیذ احکام  بیست و یکمین طرح شهردار مدرسه اظهار کرد: به همه شهرداران مدرسه تبریک می گویم و افتخار می کنم همشهری و همکار شما هستیم.
وی افزود: بعضی از شما شهرداران مدارس به همکاری با لایه های دیگر جامعه تاکید کردید و اهداف خوب و خودباوری دارید که این موضوع برای مدیریت شهری نشانه های امید بخش  است.
فخاری ادامه داد: ما در مدیریت شهری تهران باید شنونده های خوبی برای تحرک شما باشیم.
وی تصریح کرد: شما آینده تهران هستید و این برای ما امید بخش است که از سختی های پیش رو کنار نکشیم؛ شهر با شما جوانان زنده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، فخاری اظهار داشت: شما از امروز نقش دیگری دارید و در معرض آزمون و خطا قرار دارید که  مدیریت را تجربه  خواهید کرد و من مطمئن هستم که موفق هستید.
وی گفت: امیدوارم آزادی و استقلال طلبی شما برای همه ما درس خوبی باشد و به ما کمک کند برای ساختن فردای بهتر شهر تهران تلاش کنیم.
فخاری گفت: شهرداران مدرسه زبان گویای شهر هستند و من به این موضوع افتخار می کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آیین تنفیذ احکام شهردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود