Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@09:49:00 GMT

ادامه داستان «کی بود کی بود من نبوم» مسئولان محترم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۵۲۸

سرویس سیاسی خرداد- صلاح الدین توماج پور: نحوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین که مسئولان محترم برای کاهش فشار بار روانی آن از عنوان «اصلاح قیمت بنزین» یاد می کنند، تبعاتی داشت که همگان از آن مطلعیم اما نکته جالب در این ماجرا پاسکاری مسئولیت اجرای طرح است که گویا کماکان از سوی مسئولان به شکل مجدانه پیگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد، پس از آنکه طرح با عنوان مصوبه سران قوا به اجرا گذاشته شد و واکنش های پردامنه ای یافت. مسئولان یکی بعد از دیگری از زیر بار آن شانه خالی کردند.

رئیس جمهوری صراحتا گفت که من خودم جمعه صبح بعد از افزایش قیمت و مثل مردم از افزایش قیمت بنزین مطلع شدم و اجرای طرح را به شورای امنیت به ریاست وزیر کشور سپرده بودم! هر چند بعد وزارت کشور به طور تلویحی اشاره کرد که روحانی در دو مرحله از اجرای طرح مطلع شده است.

رئیس قوه قضاییه هم با تلویحی نزدیک به تصریح گفت که با افزایش قیمت مخالف بوده و با اصرار دیگران پذیرفته است و بعد تر هم صراحتا به شیوه اجرای طرح انتقاد کرد و متلک هایی را نثار دولت نمود.
رئیس مجلس و نمایندگان هم اظهارات ضد و نقیضی در این زمینه داشتند و در نهایت مشخص نشد که آنان در جریان اجرای طرح بوده اند یا نبوده اند.
به هر تقدیر آنچه واضح و مبرهن است، این نکته است که مسئولان ما دوست ندارند، مسئولیت اقدامات خود را پذیرفته و هزینه های پیامدی آن را بپذیرند.
در آخرین نمونه امروز آقای وزیر کشور که مسئول و رئیس شورای امنیت کشور است و به اذعان همگان مسئول اجرای طرح افزایش قیمت بنزین بوده است، در پاسخ به سئوالی پیرامون چگونگی اطلاع رسانی ضعیف و نامناسب در اجرای این طرح و مسئول آن،گفته است:«این را از صدا و سیما بپرسید، وظیفه اطلاع‌رسانی با این سازمان بوده است»
فرار از پاسخگویی تا این حد هم نوبرانه ای است که آقای وزیر نایل به آن شد!
بله، اطلاع رسانی بر عهده صدا و سیماست و ضعف این سازمان در چنین مواردی هم مسبوق به سابقه اما مگر خود این مجموعه سر خود در چنین موضوع مهمی می تواند اطلاع رسانی کند؟
چرا  شما به عنوان مسئول مستقیم اجرای طرح، دستورات لازم و توجیهات ضروری را انجام نداده اید؟
آقای وزیر مگر شما در همین صدا و سیما و در برنامه نگاه یک، نگفتید که قصد اجرای طرح را چند ماه پیش داشتید و با درز خبر آن، منصرف شدید؟؟خوب طبیعی است که شما و همراهان به هر دلیلی و با هر پیش فرضی به هیچ روی قصد نداشتید خبر اجرای طرح را رسانه ای کنید، پس اینجا از کدام اطلاع رسانی سخن می گویید؟

در واقع وقتی طرحی را بسیار بد و هزینه ساز به انجام می رسانید، پای عملکرد خود بایستید و با فرافکنی از زیر آن شانه خالی نکنید که مردم می فهمند و به خوبی نگاه می کنند.


برچسب ها: وزیر کشور ، رحمانی فضلی ، افزایش قیمت بنزین ، اصلاح قیمت بنزین ، صدا و سیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر کشور رحمانی فضلی افزایش قیمت بنزین اصلاح قیمت بنزین صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  از پلیس، مرکز اطلاع رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت نام و نقش آفرینی در طرح "تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی" و موارد مشابه، از جانب پلیس نمی‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

فراجا از ۲۵ فروردین با دعوت از مردم به رعایت هنجار‌های دینی و اخلاقی از اجرای طرح نور در کشور خبر داد.

دیگر خبرها

  • داستان پدر پستچی من: زمینی که نخرید و پیکانی که خرید(اطلاع رسانی تبلیغی)
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • پلیس لینکی برای ثبت‌نام در تذکر کشف حجاب ارسال نکرده‌است
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب