Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@22:02:00 GMT

تحقق پليس هوشمند تا سال 1400

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۶۵۱

تحقق پليس هوشمند تا سال 1400

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش زمستانی پلیس راهور گفت: تحقق پلیس هوشمند و هوشمندسازی پلیس یکی از اولویت های جدی ما است و ان شاء الله این مهم تا سال 1400 محقق می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسین اشتری" در رزمایش زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) و شهیدان دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهیدان عرصه نظم و امنیت درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) آرزوی طول عمر توام با سلامتی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه از همکاران عزیز و سایر دستگاه های مختلفی که امروز در این میدان حضور دارند قدردانی می کنم، گفت: همه کسانی که در امر مراقبت از جاده ها، مدیریت ترافیکی، امدادرسانی و ... مشغول خدمت هستند بدانند که کار مهمی انجام می دهند و این خدمت رسانی از بهترین اعمال است چرا که تلاش همه دست اندرکاران اعم از پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر، پلیس راه ، وزارت راه و شهرسازی، امداد خودرو، اصحاب رسانه و ... برای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: یکی از ارزشمندترین اقدامات؛ حفاظت از جان مردم و کمک و امداد به در راه ماندگان است پس بدانیم که با خدمت به مردم برای کاهش سوانح و تلفات جاده ای، کار بسیار ارزشمند، خداپسندانه و مردمی انجام می دهیم و باید قدردان این فرصت و توفیق خدمت باشیم.
این مقام عالی انتظامی با اشاره به آغاز طرح زمستانی پلیس راهور ادامه داد: طرح زمستانی پلیس راهور از امروز با مشارکت همه دستگاه های ذیربط که نمایندگان محترمشان در این میدان حضور دارند و با محوریت پلیس راهور آغاز و اجرایی می شود.
سردار اشتری ادامه داد: وضعیت خدمت رسانی در حوزه ترافیک نسبت به سال های گذشته پیشرفت و ارتقاء داشته،  البته از این مهم نباید غافل شویم که تکنولوژی های روز و فناوری های نوین در کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای موثر است.
فرمانده ناجا با اشاره به تأکید فرماندهی معزز کل قوا برای تدبیر در حوزه کاهش تصادفات و جان باختگان افزود: معظم له فرمودند" تعداد جان باختگان جاده ای باید به حداقل برسد و حتی یک نفر هم زیاد است" ما نیز تمام ظرفیت و عزم مان را برای پیگیری و تحقق این انتظار و مطالبه رهبری به میدان آورده ایم.
وی با اشاره به جان باختن 17 هزار نفر در تصادفات سال گذشته، ادامه داد: در سال جاری میزان جان باختگان نسبت به سال گذشته کمتر شده این در حالی بود که میزان تردد ها و تعداد وسائط نقلیه افزایش یافته است اما به هرحال باید برای کاهش سوانح ترافیکی به ویژه جان باختگان جاده ای عزم جدی داشته و با مشارکت همگانی این مهم را محقق کنیم.
عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: از آغاز سال تاکنون مجموع تصادفات 10 درصد و میزان جان باختگان 3 درصد کاهش داشته  این در حالی بود که میزان ترددها در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 2.5 درصدی داشته است.
وی با اشاره به پیک ترددها در ایام تعطیلات عید سعید فطر و پایان تابستان ادامه داد: کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای را به عنوان یک افق مشخص کرده ایم و برای این مهم تمام ظرفیت هایمان را به کار گرفته ایم.
فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه موضوع ترافیک؛ یک موضوع ملی است ادامه داد: برخی افراد تصور می کنند که اگر ترافیک افزایش می یابد یا تصادفات و سانحه ای پیش می آید صرفا ناجا باید پاسخگو باشد!، چنین نیست! البته ما خودمان را بالاترین متولی و پاسخگو می دانیم اما در این حوزه عزم و اراده ملی لازم است و دیگران هم باید در حوزه مسئولیتی خود ایفای نقش کنند.
وی با اشاره به شعار ؛ "پلیس هوشمند ، امین مردم" در سال جاری ادامه داد: این صرفا یک شعار نیست بلکه باور و راهبرد ما است و ان شاء الله تا سال 1400 پلیس هوشمند محقق می شود.
سردار اشتری با اشاره به اقدامات در دست اجرای ناجا برای تحقق پلیس هوشمند، خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از پیشگامان حوزه هوشمندسازی است به گونه ای که امروزه در صددیم با بهره مندی از تجهیزات، موضوعاتی چون ثبت تخلفات و ارسال برخط به رانندگان، استفاده از تبلت برای کارشناسان راهور ، ترسیم کروکی های الکترونیکی و ... را  با استفاده از تجهیزات اجرایی کنیم که البته این اقدامات در نقاطی به صورت پایلوت آغاز شده و توسعه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحقق پلیس هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در گفتگو با بخش خبری ۱۴ با بیان اینکه امروز ۸۵ درصد سهام دو باشگاه اشتقلال و پرسپولیس در فرابورس ایران به بخش غیر دولتی واگذار شد گفت:  سال ۱۴۰۰ دولت سیزدهم در شرایطی بر روی کار آمد که هر دو باشگاه به دلیل عدم رعایت  برخی از ضوابط کنفدارسیون  دچار محرومیت شده بودند که  در همان سال ۱۴۰۰ با  هماهنگی دستگاه‌ها و کارگروه اجرایی فی مابین وزارت ورزش و جوانان،   سازمان خصوصی وسازی، سازمان بورس و وزارت اقصاد تشکیل شد و اسنفد ماه اولین گام برداشته شد.

به گفته وی  در سه دوره واگذاری‌های انجام شده دولت‌های قبلی برای واگذاری این دو باشگاه تلاششان ناکام ماند.

او گفت: تا اسفند سال ۱۴۰۰،   ۴۰۰ هزار نفر از مردم و طرفداران اقدام برای  افزایش سرمایه کردند و از محل افزایش سرمایه  و با بورسی شدن سلب حق تقدم انجام شد و در سال ۱۴۰۱ سه مرتبه تلاش شد از طریق عرضه به بخش‌های خصوصی و تعاونی فرآیند مالکیت انجام شود  که مشکلی برای  مراجع آسیایی صورت نگیرد و مالکیت باشگاه‌ها برای این مراجع مشخص شود، اما با توجه به پابان مهلت‌ای افی سی در انتهای سال گذشته از طریق مشارکت کنسرسیومی از بانک‌های غیر دولتی و کنسرسیومی  از ذیل پتروشیمی امروز صبح در فرابورس محقق شد.

خاندوزی بیان کرد: قیمت هر سهم طبق اطلاعاتی که در فرابورس اعلام شد ارزش نهایی سهام این دو باشگاه به ارزش تقریبی ۲ هزارو ۸۰۰ میلیارد تومان،   برای استفلال سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس  امروز نهایی شد.

وزیر اقتصاد بیان کرد: با توجه به آنکه ۱۰ درصد معامله به صورت تسه نقدی و ۹۰ درصد اقساطی است بخش نقدی آن امروز قطعی شد و بخش اقساطی آن  در طی مهلت ۶ ماه هم از سوی بانک‌ها و هم از سوی شرکت‌های پتروشیمی باید پرداخت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • شاهین کارکرده ۶۰۰ میلیونی شد + جدول قیمت
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها اعلام شد
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ