Web Analytics Made Easy - Statcounter

سران شورای همکاری خلیج فارس نامزد کویت را به عنوان دبیرکل این شورا به جای عبدالعزیز الزیانی انتخاب کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ارم‌نیوز، سران شورای همکاری خلیج فارس در نشست روز سه‌شنبه در ریاض نایف الحجرف، نامزد کویت را به عنوان دبیرکل این شورا به جای عبدالعزیز الزیانی بحرینی که دوره دبیرکلی‌اش آوریل به پایان می‌رسد، انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحجرف دومین کویتی است که به عنوان دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس که ۳۸ سال پیش تأسیس شده، تعیین شده است.

الحجرف چندین پست در بخش دولتی و خصوصی داشته و سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ وزیر دارایی و آموزش عالی بود و ژانویه ۲۰۱۴ استعفا کرد.

وی نوامبر ۲۰۱۷ مجددا وزیر دارایی شد اما نوامبر ۲۰۱۸ استعفا کرد. او دکترای حسابداری از انگلیس دارد و مدرک ارشدش را از آمریکا گرفته است.

الحجرف ۱۶ سال سابقه کار در بخش دولتی و خصوصی و مشاوره امور مالی و آکادمیک را دارد و چندین پست در زمینه‌های مالی داشته است.

براساس اساسنامه شورای همکاری خلیج فارس، شورای عالی دبیرکل را از میان این کشورها به مدت سه سال انتخاب می‌کند که یک بار قابل تمدید است.

قرار بود نامزد عمان به جای الزیانی تعیین شود اما عمان نامزدی معرفی نکرد و به جای آن نامزد کویت به عنوان دبیرکل تعیین شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی ریاض شورای همکاری خلیج فارس انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، فاطمه تختی نژاد در مصاحبه با خبرنگار صداو سیما افزود: مهم‌ترین این برنامه‌ها صبح بخیر هرمزگان، کلودنگ عشق، پسین هرمزگان و آهنگ تندرستی است.
وی گفت: به طور میانگین هفته‌ای یک بار رادیو خلیج فارس با رادیو‌های سراسری مانند، معارف، ایران و قرآن و نیز رادیو‌های استان‌های دیگر اجرای مشترک دارد.
رادیو خلیج فارس از سال ۱۳۴۵، بعد از رادیو ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد.
در کشور نیز رادیو ۸۴ ساله شد.

بیشتربخوانید:معرفی نفرات برگزیده پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • جزئیاتی از حمله به سایت اتمی ایران و کنسولگری ایران در سوریه از زبان دبیر شورای عالی امنیت /۵ پیشنهاد به نشست سن پترزبورگ
  • حق امضا از خطیر گرفته شد؟!
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد