Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک مرکزی با تأکید بر اینکه ارز در کنترل است، گفت: خطاب به مردم و همچنین کسانی که دلال‌بازی می‌کنند می‌گویم توانایی بانک مرکزی را دست کم نگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ارز در کنترل است؛ خطاب به مردم و همچنین کسانی که نوسان بازی و دلال بازی می‌کنند می‌گویم توانایی بانک مرکزی را دست کم نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانک مرکزی این توانایی را دارد که هر موقع اراده کند در بازار حضور داشته باشد و در عرضه و تقاضا نقش داشته و تعادل را در بازار به وجود آورد.

رئیس بانک مرکزی در ادامه عنوان کرد: مردم دارایی خود را در معرض ریسک خرید و فروش قرار ندهند کما اینکه می‌بینید در یک روز ممکن است ارز، 1000 تومان پایین و بالا شود، لذا باید به این نکته هم توجه ویژه شود.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک مرکزی جلسه هیئت دولت بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور تبریز در حالی جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور قرار می‌گیرد که پاکو خمز در تصمیم عجیب استعفای ناگهانی داد تا این تیم وارد بحران تازه ای شود.

سرمربی اسپانیایی سرخپوشان تبریز ضمن توافق دوطرفه با مدیران باشگاه تراکتور تبریز تصمیم به ترک فوتبال ایران گرفت تا محمد نصرتی هدایت این تیم را در ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم و همچنین جام حذفی بر عهده بگیرد.

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به تصمیم خمز در خصوص جدایی از جمع سرخپوشان تبریزی گفت: من فکر می‌کنم چیزی جز رفتار غیرحرفه‌ای از او سر نزده است. آقای خمز نتیجه‌های نامطلوبی در هفته‌های گذشته با تراکتور گرفت اما باز هم باشگاه و حتی هواداران از او حمایت کردند. گاهی اوقات قدرنشناسی آنها باعث می‌شود تا شما به حرفه‌ای نبودن آنها یقین پیدا کنید.

مربی فوتبال کشور درباره تأثیر این جدایی روی عملکرد تراکتور افزود: حیف است هواداران تراکتور تلخ‌ترین موضوعات را تجربه کنند. باید خدمت خانواده هوادار فقید این تیم که در جریان باخت مقابل ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز سکته مغزی کرد تسلیت بگویم. واقعا حق هیچ هواداری نیست چنین اتفاقی برایش رخ بدهد.

اسدی تاکید کرد: امیدوار هستم رفتار نامناسب خمز باعث تصمیم عجولانه باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید نشود. باید در ارامش و تعیین استراتژی جدید برای یک مربی دیگر تصمیم گیری شود. من نمی‌خواهم در کار مدیریت باشگاه دخالت کنم و می‌دانم برای تیم‌های خصوصی هزینه‌ها چقدر زیاد است اما امیدوار هستم از انتخاب‌های قبلی خود درس بگیرند و حاشیه‌ای جدید برای تیم خود نسازند.

پیشکسوت تراکتور تبریز در خصوص بازی‌های پیش روی تراکتور و شانس اندک قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: باید پذیرفت در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیشترین شانس قهرمانی را دارند. تراکتور بعید است بتواند در زمان باقیمانده به صدر جدول برسد. این تیم در جام حذفی نیز حضور دارد و بهتر است تمرکز خود را روی بازی‌های حذفی بگذارد که مسیر کوتاه‌تری برای کسب جام است.

کد خبر 6081453 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • کنایه همتی به رئیسی با انتشار یک ویدئو
  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رئیسی در سمنان: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها در استان است/تذکر رئیس جمهور به بانک‌ها 
  • رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد