Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله قربانعلی دری‌ نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری زمینه پیشرفت کشور در زمینه های مختلف علمی را فراهم کرد و امروز مسئولان و  وظیفه دارند ضمن صیانت از دستاوردهای نظام با تقویت روحیه خدمتگذاری در خود، توسعه پایدار کشور را محقق سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: باید در برابر دشمن مقاومت کنیم؛ قرآن وعده پیروزی را به حق جویان داده که همه باید به آن توجه داشته باشیم و در سایه تلاش، آگاهی و برنامه‌ ریزی اصولی تنگناهای اقتصادی را به فرصتی برای توسعه کشور تبدیل کنیم.

دری نجف آبادی بیان کرد: اجرایی شدن منشور گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان منویات رهبر معظم انقلاب باید در دستور کار آحاد جامعه و مسئولان قرار گیرد و این مهم زمینه پیشرفت و رشد و برون رفت از مشکلات را فراهم می سازد. در همین زمینه بایستی رونق تولید داخل و افزایش بهره وری دغدغه اصلی و اولویت باشد تا بتوان توسعه را محقق ساخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در آستانه روز وحدت حوزه و دانشگاه قرار داریم و باید گفت که این دو نهاد، با تعامل و همکاری در زمینه های علمی و معنوی می توانند عملکرد اثرگذاری را به منصه ظهور برسانند و روند توسعه را شتاب ببخشند.

وی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در سال جاری برگزار می شود، تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات باید صداقت و پرهیز از وعده های دروغ را سرلوحه کار خود قرار دهند و ادعاهای آنها بر مبنای توانمندی و عملکرد گذشته آنها باشد و در مجموع اخلاق مداری را مدنظر داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ادامه داد: همچنین انتظار می رود که در این انتخابات، مردم کاندیداهایی را به مجلس بفرستند که با بهره گیری از مسئولیت پذیری و تخصص و تجربه، بتوانند به طور موثر عمل کنند.

کد خبر 4794964

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب درس اخلاق نماینده ولی فقیه در استان مرکزی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج شهرکرد بیرجند خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبان مردم گیلان در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت، گفت: با آغاز لایحه‌ی هفتم توسعه در سال ۱۴۰۳ ضروریست تا مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان بررسی و تصمیم گیری شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان با همه مسئولان پای کار باشند افزود: مشکلات حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم مطرح شد تا برای حل مشکلات در سطح استانی و ملی تلاش شود.

دکتر اسدالله عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برای اجرای طرح‌ها ملی در استان باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: باید مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف جمع آوری شده و همزمان با سفر این مسئولان به کشور پیگیر چگونگی برطرف شدن آن‌ها شویم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست انسجام میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی را از دستاورد‌های این نشست دانست و گفت: با برگزاری این جلسات می‌تواند مشکلات استان را در همه بخش‌ها شناسایی کرده و نزد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مطرح کنیم.

ابراهیم نجفی اسپیلی در ادامه، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و افزود: در روز‌های آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.

در این نشست همچنین احمدی سنگری نماینده رشت و خمام، دنیامالی نماینده بندرانزلی، علیجانی منتخب رودسر و املش، گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لاهوتی منتخب لنگرود، فلاح منتخب رشت و خمام، رحمت زاده منتخب صومعه سرا، زارع منتخب لاهیجان و سیاهکل، معصومی منتخب فومن و شفت و اسلامدوست منتخب شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک در سخنانی با تاکید بر تداوم همدلی برای توسعه استان، دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان