Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه شورای‌ عالی پژوهش دانشگاه آزاد، امروز، ۲۰ آذرماه به ریاست طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین جلسه شورای‌عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز ۲۰ آذر ماه ۹۸  به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه و با حضور بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه و سایر اعضا در سازمان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی آیین‌نامه شورای‌عالی پژوهش، بررسی ساختار صندوق حمایت‌های پژوهشی دانشگاه «asf»، ارائه گزارش عملکرد کمیسیون تخصصی انتشارات و اسناد علمی، ارائه گزارش در خصوص قرارداد اسرا، ارائه گزارش طرح برون دانشگاهی واحد یادگار امام «ره»، ارائه گزارش تخصیص بودجه پژوهشی به استان‌ها و بررسی ساختار و اعضای شورای عتف دانشگاه دستور کار اولین جلسه شورای عالی پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز دوشنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، تجمعی در حمایت از پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران، علیه رژیم صهیونیستی با حضور ریاست، کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی، برگزار شد.

مهدی فلاح جلودار، معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه طی سخنانی با اشاره به جلسه شورای امنیت در پی شکایت رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ایران، به تحلیل وضعیت موجود در جلسه شورای امنیت پرداخت و رفتار دوگانه و اعمال استانداردهای متفاوت را مورد انتقاد قرار داد.

فلاح، خاطرنشان کرد: تفکر حاکم بر برخی از کشورها استکباری، همیشه و در همه بزنگاه‌ها به نفع ظالمان بوده ولیکن در جلسه شب گذشته شورای امنیت، شاهد شجاعت نمایندگان بسیاری از کشورها در حمایت از ایران بودیم که این رویکرد هم حاصل اقتدار ایران در، درهم کوبیدن هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بود.

در پایان این مراسم بیانیه مشترک بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی قرائت شد.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227283 برچسب‌ها شورای امنیت رژیم صهیونیستی سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • تصویب اولیه سند ملی سبک پوشش اسلامی- ایرانی
  • تصویب سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» در شورای انقلاب فرهنگی
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی»
  • تصویب اولیه سند ملی «سبک پوشش اسلامی - ایرانی»
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار امروز مجلس