Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه از پرداخت ۱۲۰ هزار وام ۱۰۰ میلیون تومانی توسط بانک مسکن در طرح ملی مسکن خبر داده است.با احتساب سود ۱۸ درصدی این وام، ۲۰ هزار میلیارد تومان سود نصیب بانک مسکن خواهد شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمود محمودزاده  اظهار کرد: مقرر شده تا بانک‌ها، 20 درصد تسهیلات خود را به بخش مسکن، تخصیص بدهند که پیرو آن، مکاتباتی انجام و ابلاغیه بانک‌مرکزی در این خصوص به بانک‌ها، اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تامین منابع طرح اقدام ملی مسکن با همفکری بانک‌ها انجام خواهد شد، ادامه داد: تصمیماتی در جلسه وزارتخانه راه و شهرسازی با مدیران عامل بانک‌ها گرفته شد که بر اساس آن، مقرر شد تا کارگروهی با مشارکت بانک مرکزی، بانک‌های عامل و وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود و مکانیزم واگذاری تسهیلات برای کل کشور به صورت همسان‌سازی شده انجام و ابلاغ شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی بانک‌ها برای تامین منابع مالی طرح ملی مسکن، ابراز امیدواری کرد تا بانک‌ها بتوانند با پرداخت به موقع تسهیلات به پروژه‌های طرح اقدام ملی، روند اجرایی کار را سرعت ویژه بدهند.

معاون مسکن و ساختمان گفت: بانک‌ مسکن بر اساس ابلاغی که به آن شده در طرح ملی مسکن 12000 میلیارد تومان، معادل 120 هزار فقره تسهیلات 100 میلیونی بر اساس ابلاغی که به آن بانک شده، پرداخت خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، با توجه به این‌که سود این تسهیلات 18 درصد است، برای یک فقره وام 100 میلیون تومانی، متقاضی بیش از 170 میلیون تومان باید سود پرداخت کند. به عبارت دیگر سود 120 هزار فقره تسهیلات 18 درصدی بیش از 20 هزار میلیارد تومان خواهد بود که نصیب بانک مسکن می‌شود.

سود نجومی وام طرح ملی مسکن/ 160میلیون تومان سود برای وام 100میلیونیوزارت راه: نمی‌توانید ماهی 2 میلیون قسط بدهید در طرح ملی مسکن ثبت‌نام نکنید

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح ملی مسکن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خلیج فارس؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان گفت: زوجهایی که تاریخ ازدواج آنان اول فروردین به بعد است می توانند تسهیلات ازدواج دریافت کنند.

حسن آرمات افزود: به آقایان زیر 25 سال و بانوان زیر23 سال که ازدواج کنند نیز ، تسهیلات سیصد و پنجاه میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی زمان انتظار دریافت تسهیلات را حداکثر یک ماه اعلام کرد و گفت: اقساط ماهانه تسهیلات سیصد میلیون تومانی، دو میلیون و پانصد هزار تومان و سیصد و پنجاه میلیون تومانی ، دو میلیون و نهصد و 17هزار تومان ، با بازپرداخت ده ساله است.

بیشتر بخوانید: تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان افزود: برای هر پرونده نیز یک ضامن نیاز است.

حسن آرمات گفت: متقاضیان با نام نویسی در سامانه ازدواج به نشانی اینترنتی وی ایی خط فاصله بانک نقطه سی بی آی نقطه آی آر در نوبت دریافت وام قرار می گیرند.

پارسال نیز بیش از 18هزار نفردر هرمزگان تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان