Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@13:21:37 GMT

اضافه شدن تیم ستارگان به جام جهانی کشتی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۶۹۹۵

اضافه شدن تیم ستارگان به جام جهانی کشتی

کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، در مورد قالب جدید برگزاری رقابت‌های جام جهانی کشتی تصمیم‌گیری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جلسه کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی دیروز در شهر سوئیس برگزار شد. در این جلسه پیشنهاد کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی در مورد اینکه رقابت های جام جهانی در سال های غیر المپیکی و در روزهای جمعه و شنبه ماه های نوامبر و اوایل دسامبر میلادی (آبان و آذرماه) برگزار شود، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مقرر شد که رقابت‌های جام جهانی از 8 تیم به 6 تیم کاهش یابد و این مسابقات با حضور 5 تیم برتر رقابت‌های جهانی آن سال و همچنین یک تیم به عنوان ستارگان با حضور قهرمانانی که کشورهای آن‌ها جزء پنج تیم برتر قرار نگرفتند، برگزار شود.


این پیشنهادات مورد تأیید کمیته اجرایی اتحادیه جهانی قرار گرفته است.


نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این باره گفت: اضافه شدن تیم ستارگان در این مسابقات بی‌نظیر است. ما کاملا انتظار داریم نحوه جدید برگزاری رقابت‌های جام جهانی مورد علاقه و توجه طرفداران کشتی در جهان قرار گیرد و از تأثیرگذاری آن‌ها در این رویداد هیجان زده هستیم.

کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صداو سیما، رقابت‌های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس فردا یکشنبه با ۲ نماینده کشورمان در اوزان ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود. پیش از این در آزاد امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلوگرم و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم توانستند سهمیه المپیک را در قرقیزستان کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • مجارستان : رقابت ناتو در اوکراین جرقه جنگ جهانی سوم را خواهد زد
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال مشخص شد
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد
  • ایران حافظ مظلومان و ستمدیدگان است
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک