Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وی در ارتباط با نقش آقای قالیباف و وزنه وی در لیست‌های اصولگرایان گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم، تقریبا همه جریانات اصولگرا در ائتلاف، روی سرلیست بودن آقای قالیباف اتفاق نظر دارند. این چیز عجیبی نیست.
به گزارش خرداد به نقل از نامه نیوز ، در روزهایی که بازار اصلاح طلبان سرد است، در آن طرف میدان بازی اصولگرایان قرار دارند با تعداد زیادی کاندید که هرکدام برای بازی انتخابات یک ژنرال محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند کثرت ژنرال‌ها می‌تواند آنها را دچار خطر آشفتگی و انشقاق کند. اینکه ناگهان طبق معمول جبهه پایداری ساز دیگری بنوازد و قصد ارائه لیست کند، خطری است که شورای ائتلاف اصولگرایان و وحدت آنها را تهدید می کند. در رابطه با این چالش به سراغ «مرتضی طلایی» عضو سابق شورای شهر تهران و فعال سیاسی اصولگرا (از نزدیکان محمدباقر قالیباف) رفتیم:
سایه وحدت و انشقاق در لیست های اصولگرایان
مرتضی طلایی در پاسخ به سوال خبرنگار نامه نیوز در رابطه با احتمال مطرح شدن تکثر لیست‌های اصولگرایان باتوجه به آرایش جبهه پایداری و شورای ائتلاف، اظهار کرد: «ابتدا باید تامل کرد تا دید نتیجه اولیه تایید صلاحیت‌ها چگونه است تا پس از آن به تحلیل لیست‌های مختلف بپردازیم. شاید ما در این مرحله شاهد تغییر و تحولاتی باشیم که در این مرحله قابل پیش‌بینی نباشد. اگر حسب شایسته سالاری و شایسته‌گزینی عمل کنیم، باید ببینیم که شورای ائتلاف شایستگان و افراد موجه را صرف‌نظر از عضویت در شورای ائتلاف، در یک لیست واحد جمع کند یا خیر».
این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر این نکته که «برای چیدن لیست ملاک‌های شورای وحدت برمبنای ارزش‌ها و توانایی‌هاست» تصریح کرد: اینکه فردی نزدیک به آقای قالیباف باشد یا آقای جلیلی و جبهه‌ پایداری، نباید باعث شود که بین لیست‌ها تفاوتی به‌وجود آورد و باعث شود که فردی به ناحق در لیست قرار نگیرد و حب و بغض‌های خطی افراد را از لیست واحد دور کند.
عضو سابق شورای شهر در ارتباط با ائتلاف و حفظ وحدت با جبهه پایداری و اصولگرایان ادامه داد: منطقی که طبق آن ما قبل از شروع ثبت‌نام‌ها به دوستان جبهه پایداری درباره وحدت و ضرورت از خودگذشتگی سیاسی و گفتمانی برای رسیدن به لیست واحد و عدم تکثر فهرست‌ها ارائه دادیم، هنوز هم بر جای خود برقرار است. ولی اگر قرار باشد که ما شاهد تکثر لیست‌ها و عدم ائتلاف باشیم، به‌نظر می‌رسد که هرکس امروز ادعای ارزش‌مداری و مدیریت جهادی دارد، باید فارغ از نگرش‌های خطی و جریانی، باید ببیند که چه کسی بیشتر برای مردم و نظام در مجلس مفیدتر است. اگر جز این باشد، بدان معناست که ما بخشی از جریان سیاسی غیر ارزشی و غیر انقلابی هستیم که صرفا رقابت دارد.
طلایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه «آیا پخش فیلم توسط آقای قالیباف و دعوت برای ثبت نام از جوانان، نواختن سازی جدا از شورای ائتلاف اصولگرایان و سازوکار آنها نبود؟» جواب داد: خیر چنین نیست! ایشان مدت‌ها قبل از تشکیل شورای ائتلاف و معرفی سازوکارهای شورای ائتلاف، بحث مجلس نو و تشکیل سایتی برای معرفی جوانان را مطرح کرد. ایشان قرار بود تا این طرح خود را در شورای ائتلاف اصولگرایان مطرح و ارائه کند و تزاحمی بین برنامه ایشان و کار شورا وجود ندارد. تلاش آقای قالیباف این بود که وعده‌ای که به جوانان داده بود محقق شود.
وی در ارتباط با نقش آقای قالیباف و وزنه وی در لیست‌های اصولگرایان گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم، تقریبا همه جریانات اصولگرا در ائتلاف، روی سرلیست بودن آقای قالیباف اتفاق نظر دارند. این چیز عجیبی نیست. حتی قبل از ثبت نام آقای قالیباف، چیزی که در میان شورای ائتلاف مطرح بود، این بود که می‌گفتند «ما منتظریم ببینیم آقای قالیباف ثبت نام می‌کند یا خیر؟ اگر ثبت نام کند، به‌عنوان سرلیست واحد قرار می‌گیرد». اکنون نیز این اتفاق افتاده و به نظرم آقای قالیباف سرلیست اصولگرایان خواهد بود.
مرتضی طلایی در پایان با اشاره به ماجرای جلسات مشترک ابراهیم رئیسی با چهره‌های مطرح اصولگرا درباره انتخابات مجلس گفت: بنده در این رابطه اطلاعات دقیق و با جزئیات ندارم، اما بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته آقای رئیسی با چهره‌های اصولگرای مطرح در انتخابات‌های ریاست جمهوری گذشته از جمله آقای جلیلی و آقای قالیباف جلساتی داشتند و این ابتکارشان باعث شکل‌گیری ائتلافی بین اصولگرایان شد و شورای ائتلاف نیز نتیجه همین اقدام آقای رئیسی بود. ایشان سعی داشتند به‌عنوان چهره‌ای فراجناحی و معنوی برای وحدت نیروهای انقلاب مطرح شده و نقشی پدرانه ایفا کنند. بعد از تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، این وظیفه از روی دوش ایشان برداشته شده و بر دوش شورا قرار گرفت و اکنون نیز ما امیدواریم تا این اقدامات امید از دست رفته مردم که ناشی از ناکارآمدی‌های مدیریتی است، بازگرداند! برچسب ها: مرتضی طلایی ، اصولگرا ، قالیباف

منبع: خرداد

کلیدواژه: مرتضی طلایی اصولگرا قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر

شهردار اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی است و فلسفه ایجاد خودروهای تندرو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز همین مورد است که فاصله مبدا تا مقصد را در حداقل زمان ممکن تنظیم شود، از این‌رو در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو باید موانع برداشته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» اظهار کرد: از فرصتی که ایجاد شده و می‌توانیم با مردم گفت‌وگو کنیم خوش‌حال هستم، مواردی ممکن است از دید مردم مطرح شود که ما به علت حجم اشتغالات متوجه آن نباشیم، انعکاس مردم کمک به بهتر شدن شرایط شهر می‌کند.

سوال شهروندان و پاسخ مسئولان

بخش دیگر این برنامه به پرسش شهروندان و پاسخ مدیران شهری اختصاص یافت.

پارک حاشیه‌ای خودروها کنار مسیر بی‌آرتی باید به کمک پلیس راهور کنترل شود

شهروند: مسیری که در خیابان شمس‌آبادی تبدیل به بی‌آرتی شده است، با توجه به حضور پزشکان و تردد زیاد مردم، مشکلات زیادی برای شهروندان به‌وجود آورده است، زیرا خودروها کنار مسیر پارک می‌کنند و امکان تردد سایر خودروها با سختی زیاد وجود دارد و ترافیک سنگینی حدفاصل چهارراه طالقانی تا چهارراه قصر به‌وجود می‌آید.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان: یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی است و فلسفه ایجاد خودروهای تندرو و اتوبوس‌های بی‌آرتی نیز همین مورد است که فاصله مبدا تا مقصد را در حداقل زمان ممکن تنظیم شود، از این‌رو در مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو باید موانع برداشته شود.

حدفاصل مسیر طالقانی تا شیخ‌بهایی از جمله مسیرهایی است که خط بی‌آرتی به دلیل مشکلاتی که بیان شد، دچار توقف زیاد می‌شد، به همین جهت طی مطالعات انجام شده خط ویژه راه‌اندازی شد تا به تسریع حرکت اتوبوس‌ها در خط بی‌آرتی کمک کند و در عین حال مشکلات خاصی برای آن محل ایجاد نمی‌کند، اما باز هم پس از طرح شکایات قرار شد بررسی مجدد توسط اداره ترافیک انجام شود، در کنار شکایاتی که بیشتر مربوط به کسبه محل است، بازخوردهای خوبی از مسافران داشتیم.

انتقال مطب پزشکان از محور شیخ بهایی و آمادگاه از قدیم‌الایام مطرح بود و انتظار می‌رفت که پس از افتتاح شهرک سلامت، این مطب‌ها به آن مکان منتقل شود، اما نوع کار شهرک سلامت متفاوت است و در آن بیشتر درمانگاه‌های تخصصی فعال هستند.

در حال حاضر مباحثی درباره احداث مجتمع پزشکان مطرح شده است، اما چیزی نیست که در کوتاه مدت مشکل‌گشا شود.

یکی از مشکلاتی که موجب کندی حرکت خودروها می‌شود، پارک حاشیه‌ای خودروها کنار مسیر بی‌آرتی است که باید به کمک پلیس راهور کنترل شود.

حسین حق‌شناس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان: این بخش، قسمتی از خط چهارم بی‌آرتی است که طبق مطالعات انجام شده، سرفاصله این قبل از اینکه تغییرات انجام شود ۱۱ دقیقه بود و پس از تغییرات به ۷ دقیقه کاهش پیدا کرده و برنامه این است که با افزایش ناوگان به پنج دقیقه که حد استاندارد است برسد.

پس از احداث با همکاری پلیس راهور بررسی‌های میدانی انجام شد، چند موضوع مطرح بود، نقشی که این خط در تعدیل ترافیک خیابان ایجاد کرده، در ساعت پیک ترافیک خیابان شمس‌آبادی مربوط به قسمت جلوی خیابان است و تا چهارراه قصر ادامه دارد، حذف پارک حاشیه‌ای انجام شد، اطلاع‌رسانی‌ها انجام شد تا افراد از پارکینگ طالقانی استفاده کنند، همچنین جانمایی ایستگاه اتوبوس سر چهارراه قصر به گونه‌ای بود که موجب مختل شدن مسیر ویژه می‌شد که آن ایستگاه نیز به قسمت کنار پیاده‌رو و عقب‌تر منتقل شد که در گشایش ترافیک آن محل مؤثر بود.

عبور عرضی عابران پیاده و افراد دارای ویلچر مورد بعدی است که به منطقه ابلاغ شده تا در راستای تسهیل عبور این افراد نیز گذرگاه‌های ایمنی ایجاد شود؛ هدف اول اجرای این طرح بهبود تردد اتوبوس‌ها بوده است که سرعت و سرفاصله اتوبوس‌ها بهبود پیدا کرده است.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 745458

دیگر خبرها

  • تکذیبیه؛ تاریخ ساز لیگ قهرمانان اروپا در لیست بایرن نیست
  • تکذیبیه رسانه‌های آلمانی: زیدان در لیست بایرن مونیخ حضور ندارد
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • طعنه همسر گوندوگان به بارسا: فاتح سه‌گانه! (عکس)
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • ادعای ستاره اتلتیکو: همه از این وضع خشمگینیم
  • درخواست اتاق بازرگانی از رئیسی و قالیباف برای تعطیلی شنبه‌ها
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم