Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت فوتبال کشورمان معتقد است باشگاه‌ها با حمایت از تیم فوتبال امید نقش مؤثری را در موفقیت این تیم خواهند داشت. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فریدون معینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, درباره شرایط تیم فوتبال امید کشورمان گفت: با توجه به فرصتی باقیمانده جهت انجام تمرینات و بازی‌های دوستانه این تیم، همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم المپیک ایران با بهترین شرایط ممکن به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و دور انتخابی بازی‌های المپیک 2020 اعزام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور بازیکنان باشگاه‌ها در تیم فوتبال امید گفت: مسابقات مرحله نهایی زیر 23 سال درست زمانی برگزار می‌شود که نیم‌فصل مسابقات لیگ است، اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است حضور بازیکنان امید در کنار یکدیگر و هماهنگ شدن آنها با هم است. بازیکنان در اردوهای تدارکاتی با هماهنگ شدن و انجام مسابقات دوستانه می‌توانند در بهترین شرایط قرار بگیرند و در مسابقات عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارند.

معینی ادامه داد: اینکه برخی از باشگاه‌ها بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهند مشکل امروز نبوده و همیشه از این موضوع صدمه خورده‌ایم. باشگاه‌ها باید بازیکنان اصلی و باتجربه را در اختیار داشته باشند و بازیکنان امید و جوانان خود را نیز حمایت کنند. باید با همکاری خوب باشگاه‌ها این موضوع را حل کنیم. فدراسیون نمی‌تواند لیگ را تعطیل کند. همان‌طور که گفتم برای آمادگی تیم واقعاً لازم است که بازیکنان تیم امید در کنار هم باشند تا همبستگی و هماهنگی لازم به وجود بیاید و در مسابقات عملکرد مناسبی را از خود به جا بگذارند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: وجود روزهای فیفا به این موضوع کمک می‌کند، اما محدود است. اکنون وطیفه ملی است و باشگاه‌ها باید کمک کنند. این موضوع قانون و اجبار برای باشگاه‌ها نیست، اما حس خوب برای موفقیت تیم های ملی است که برای تمام زمینه‌ها پیشقدم شوند و استراتژی کلی مسابقات را برای یک فصل طوری در نظر بگیرند تا تیم ملی را یاری دهند.

استیلی: نگرانی اصلی ما عدم همکاری باشگاه‌هاست/ تیم امید 18 ماه پیش با حمایت رئیس فدراسیون شکل گرفتچالش جدی استیلی برای آماده‌سازی شاگردانش/ امیدها در برنامه‌های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جایی دارند؟

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایران تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم فوتبال امید فوتبال ایران تیم فوتبال امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

دیگر خبرها

  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس