Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، بنا بر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه، اکنون فقط مشمولان اعزامی اسفند ماه سال جاری مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولان متقاضی از امروز آغاز می شود و در روز ‌شنبه سی ام آذر ماه پایان می‌پذیرد.
بر اساس این گزارش، استان هایی که قابل دسترسی نیستند، سهمیه امریه آنها به اتمام رسیده و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت نام اعزام اسفند ماه در استان های یاد شده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولان متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه به نشانی www.amrie.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. در این گزارش تاکید شده است که متقاضیان در هنگام ثبت نام، همه فیلدها را با دقت کامل تکمیل و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کنند زیرا در غیر این صورت در خصوص افرادی که ثبت نام‌ کامل انجام ندهند، اقدامی میسر نمی شود.
در این اطلاعیه اعلام شده است، دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی می شود و این اطلاعیه مختص به اعزام اسفند ماه ۹۸ است.

۴۷۴۷ کد خبر 1330101

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قوه قضاییه سربازی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس آندره استراماچونی سهمیه بندی بنزین ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز عربستان استان کردستان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نخستین گروه عمره گزاران در قالب دو کاروان ۸۵ نفره از فرودگاه‌های امام رهسپار مدینه منوره شدند.

زائران ۵ روز در مدینه منوره و ۵ روز در مکه مکرمه اقامت خواهند داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • آغاز اعزام عمره گزاران ایرانی پس از نه سال انتظار
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • آغاز اعزام حج عمره در خوزستان از چهارشنبه
  • تصاویر آغاز اعزام ایرانی‌ها به عمره پس از ۹ سال + فیلم