Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کاخ سفید گفت که رئیس‌جمهور آمریکا از روسیه خواسته است تا از سیاست‌های واشنگتن درقبال برنامه هسته‌ای ایران و کره شمالی پشتیبانی کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری تاس، جود دیر سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از مسکو خواسته است تا از تلاش‌های واشنگتن علیه برنامه هسته‌ای ایران و شبه جزیره کره حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیر همچنین در این بیانیه آورده است: ترامپ علاوه‌براین بر حمایت خود از کنترل موثر تسلیحات در سطح جهانی تاکید کرد که نه تنها روسیه، بلکه چین را هم شامل می‌شود.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور آمریکا پیش از در پیامی توییتری دیدارش با سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: ما درباره بسیاری از موارد از جمله تجارت، ایران، کره شمالی، معاهده منع اشاعه تسلیحات اتمی، معاهده کنترل تسلیحات هسته‌ای و مداخله در انتخابات گفت‌وگو کردیم. امیدوارم مذاکرات‌مان در آینده نزدیک ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • هشدار بزرگ لهستان درباره حمله نظامی روسیه به همسایگان
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • آمادگی لهستان برای استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در این کشور
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • خشم روسیه از کمک گزاف آمریکا به اوکراین
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند