Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@10:08:46 GMT

کنایه باشگاه چلسی به رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۳۹۳

کنایه باشگاه چلسی به رونالدو

باشگاه چلسی از گلزنی سسار آسپیلیکوئتا بهره برد تا مهاجم یوونتوس را مسخره کند.

به گزارش مشرق، چلسی سه‌شنبه شب در هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک لیل را شکست داد تا به عنوان تیم دوم گروه H به یک هشتم نهایی صعود کند. گل‌های تیم لندنی را تامی آبراهام و سسار آسپیلیکوئتا به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین گل مهاجم اسپانیایی در لیگ قهرمانان بود (گل نخستش را برابر آژاکس به ثمر رساند).

بیشتر بخوانید:

گل به خودی آزمون و حذف زنیت/ اینتر با شکست برابر بارسلونا حذف شد!

باشگاه انگلیسی از آماده بودن بازیکن خود در رقابت‌های اروپایی بهره برد تا به کریستیانو رونالدو، برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان کنایه بزند. شاید عجیب است که یک مدافع دو گل در شش بازی به ثمر می‌رساند اما چلسی از این شرایط برای مسخره کردن مهاجم پرتغالی در شبکه‌های اجتماعی بهره برد. توییتر تیم لندنی نوشت: آسپیلیکوئتا گل‌های بیش‌تری از رونالدو در این فصل لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است. این یک نظر نیست و آمار است.

بازیکن یوونتوس تنها یک گل به ثمر رسانده است. این اتفاق در دیدار برابر لورکوزن رخ داد. چلسی و یوونتوس ممکن است در یک هشتم نهایی با هم روبه‌رو شوند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین فوتبال چلسی لیگ جزیره لیگ قهرمانان اروپا کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه فلاحت پیشه به شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌ها

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس و کارشناس و استاد علوم سیاسی، در بخشی از گفتگوی نوروزی خود در «کافه خبر» خبرآنلاین درپاسخ به این سوال که چه کسانی در پایین آوردن شأن مجلس و اینکه دیگر در رأس امور نیست، مقصر هستند، بیان کرد: عوامل مختلفی دارد، در درجه اول مقصر نمایندگان هستند، نماینده‌ای که در صندلی مجلس می‌نشیند یا رئیس کمیسیون می‌شود، وظیفه دارد آن جایگاه را حفظ کند که اینکار انجام نشده و مجلس را ضعیف کرده است. در درجه دوم، حتما شورای نگهبان مقصر بوده و نظارت استصوابی آن زیر سوال است.

وی ادامه داد: یک فرضیه‌ای وجود دارد که شورای نگهبان باید به آن پاسخ بدهد و من آمار می‌خواهم. آرای بیش از ۹۰ درصد افرادی که تاییدصلاحیت شدند، بسیار کمتر از آرای باطله در بسیاری از استان‌ها بود. در حالی که دوستان با افتخار می‌گویند ما بیش از ۷۰درصد را تایید صلاحیت کرده و این بی‌سابقه بوده است. بله، افرادی را تاییدصلاحیت کردید که آرای انگشت‌شمار آوردند و حتی نتوانستند رقیب آرای باطله شوند؛ آیا این افتخار است؟ این خدمت به دموکراسی است؟

فلاحت‌پیشه با بیان اینکه من معتقدم که شورای نگهبان نقش جدی در زوال مشارکت سیاسی در ایران دارد، گفت: جالب این است که شورای نگهبان نیز اولین نهادی بود که به عنوان حماسه از انتخابات تقدیر کرد. در طول این ایام، افرادی را ردصلاحیت کردند و حتی آنانی که تاییدصلاحیت شدند، به حدی مرعوب خواهند شد که در مجلس باید دست به عصا حرکت کنند. در صورتی که نماینده، نماینده ملت است و فریاد او باید بلندتر باشد.

وی افزود: موضوع دیگر، فقدان تحزب در ایران است. شما زمانی که نظام تحزبی در ایران ندارید، یعنی نظام تربیت نخبگان سیاسی هم ندارید. جناح‌های سیاسی دوست دارند که حزب نباشد چون در هر دوره، یک اسم تشکل را لجن‌مال می‌کنند و سری بعد با اسم جدید می‌آیند. شما در هر دوره یک‌سری اسم‌های جدید مشاهده می‌کنید و عملا اسم کم آمده است. در نظام‌های مستقر دموکراتیک دوتا حزب دارید که میراث‌دار رفتارهای سیاسی نخبگان خود هستند و مردم هم می‌دانند هر حزبی چه می‌خواهد.

دیگر خبرها