Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@15:50:41 GMT

عینک‌های معمولی هوشمند می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۴۴۴

عینک‌های معمولی هوشمند می‌شوند

رویداد۲۴ این سیستم Bosch Smartglasses Light Drive نام دارد و می توان آن را روی قاب هر عینکی نصب کرد تا هولوگرام هایی از عناصر مختلف تعبیه شده در عنبیه کاربر نمایش دهد.

بوش ادعا می کند این فناوری به کاربران اجازه می دهد هنگام استفاده از عینک هوشمند بدون نگاه کردن به موبایل یا ساعت هوشمندشان، نوتیفیکیشن ها را ببینند و فقط با کمک چشمانشان از اپلیکیشن ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بوش ادعا می کند این سیستم بی نیاز از دست کار می کند و تصویر ایجاد شده توسط آن همیشه واضح است و در کانون دید کاربر نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخبار سلامتی/ چه افرادی در معرض ابتلا به سرطان چشم هستند؟ 

یکی از ماژول های مهم برای این فناوری کوچکتر شده و کمتر از ۱۰ گرم وزن دارد. همچنین ماژول مذکور ۳۰ درصد باریک تر از نمونه های مشابه است. بوش در حال حاضر قیمت تجاری این فناوری را اعلام نکرده اما تایید کرده سیستم مذکور در ژانویه ۲۰۲۰ در نمایشگاه CES رونمایی می شود.

این نخستین سیستمی است که روشی برای هوشمندسازی عینک های معمولی ارائه می کند. این سیستم با استفاده از اشعه نور عنصر هولوگرافیک تعبیه شده در لنزهای عینک را اسکن می کند. در مرحله بعد این عنصر به عنبیه چشم انسان منتقل می شود.

در نتیجه یک فهرست هولوگرافیک در برابر چشمان کاربر نمایان می شود.

منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عینک طبی عینک هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صادرات خدمات فنی مهندسی کشورمان به سریلانکا اظهار کرد: سریلانکایی‌ها خودشان از آقای رییسی برای افتتاح پروژه‌های ساخته‌شده توسط پیمانکاران کشورمان دعوت کردند؛ در سریلانکا سدی بسیار پیشرفته به لحاظ مهندسی توسط متخصصین کشورمان ساخته شده است که معمولی نیست.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: این سد، موضوع انتقال آب از یک سطح به سطح دیگر را دارد و همزمان نیروگاهی نیز در آنجا ساخته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این سد، آثار خیلی خوبی در کشور سریلانکا داشته است افزود: نشان دادیم می‌توانیم کیلومترها دورتر از خاک خودمان، یکی از بزرگ‌ترین افتخارات صنعت مهندسی را به سایر کشورها ارایه کنیم.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087423

دیگر خبرها

  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • توسعه فناوری همگام با تحولات آموزشی/ تولید نرم‌افزار داخلی با قابلیت آزمایشگاه فیزیکی شخصی
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود