Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی درباره مسکن ملی گفت: برخی افراد که مشمول طرح نیستند، با حضور و ثبت‌نام در سایت، باعث افزایش تراکم سایت شده و دیگران را دچار مشکل می‌کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: به طور متوسط فرم «ج» ۴۰ درصد از ثبت‌نام‌ کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن «قرمز» است، یعنی قبلا از تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده کرده‌اند و مشمول طرح اقدام ملی مسکن نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه برخی از مردم شرایط ثبت‌نام را رعایت نمی‌کنند؛ این افراد با حضور و ثبت‌نام در سایت، باعث افزایش تراکم سایت شده و دیگران را دچار مشکل می‌کنند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: بخشی از ثبت‌نام‌ها انجام شده و ثبت‌نام در سایر استان‌ها ادامه دارد. ظرفیتی که برای ۴۰ شهر پیش‌بینی کرده بودیم، متناسب با نیاز مردم بوده است اما در بقیه شهرها باید ظرفیت‌های جدید پیش‌بینی کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جلسه هیات دولت حاشیه جلسه هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی

تین نیوز

استاندار آذربایجان غربی گفت: بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی اختصاص داده شده که نشان از توجه ویژه دولت سیزدهم برای توسعه این بخش در استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدصادق معتمدیان رو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز شاهد ارتقای شاخص های راه و مسکن در استان هستیم، اظهار کرد: بخش قابل توجهی از احداث راه ها از مسیر قانونی بود که درگذشته مورد توجه نبود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه هیچ قطعه راهی در آذربایجان غربی وجود ندارد که بلاتکلیف باشد، گفت: تمامی مسیرهای این استان دارای برنامه کاری و عمرانی جهت توسعه، پیشرفت و آبادانی هستند که در این بین، مسیر رازی خوی از جمله محورهایی است که در حال تبدیل به مسیر اقتصادی بین المللی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی در قالب ۴۰ کارگاه راهسازی در دست اجرا بوده که حاصل کار مجموعه راه و شهرسازی با تلاش شبانه روزی و تصمیم گیری درست و استفاده از ظرفیت و پتانسیل های این استان است.

سرپرست راه و شهرسازی آذربایجان غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه های بازآفرینی شهری نوین نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات سیدمحسن حمزه لو تقدیر و رسول عطایی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی استان معرفی شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توجه ویژه برای توسعه راه های آذربایجان غربی
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه