Web Analytics Made Easy - Statcounter

​یوتیوب ساعاتی پیش دسترسی به حساب‌های کاربری رسمی شبکه انگلیسی‌زبان پرس تی‌وی و اسپانیایی‌زبان هیسپان تی‌وی را بدون اطلاع قبلی مسدود کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، حبیب عبدالحسین مدیر وب‌سایت پرس تی‌وی گفت: گوگل بدون هیچگونه اطلاع قبلی، اکانت شبکه پرس تی‌وی را بست. این در حالی است که ما هرگز قانون و قاعده‌ای را در این پلتفرم، زیر پا نگذاشتیم و همیشه قوانین آن ها را رعایت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معمولا قبل از آنکه کانالی را در یوتیوب مسدود کنند، پیام هشداری را ارسال می کنند اما در مورد پرس تی‌وی، هیچ پیامی دریافت نشد و همزمانی آن با بسته شدن کانال یوتیوب هیسپان تی‌وی، نشان می دهد که بحث محتوا نبوده و  اشکالی که گرفته شد این بود که این دو کانال، متعلق به ایران هستند. 

عبدالحسین تاکید کرد: این مسئله بیشتر سیاسی است تا اینکه به محتوا مربوط باشد. 

مدیر وب سایت و رسانه های اجتماعی شبکه پرس تی وی گفت: این برای چهارمین بار است که شاهد مسدود شدن کانال یوتیوب پرس تی‌وی که نزدیک به 18 هزار مشترک داشت، هستیم. ما در موردهای قبلی، اعتراض خود را به یوتیوب اعلام کردیم اما هرگز پاسخی دریافت نشد؛ درواقع، آن ها هرگز خود را پاسخگو نمی دانند. درحالی که شبکه های اجتماعی به منظور فراهم آوردن بستری برای ارائه دیدگاه های آلترناتیو ایجاد شدند اما بیشتر از آنکه اجتماعی باشند، سیاسی هستند. 

وی در پایان تصریح کرد: معتقدم که ما داریم بهای «صدای بی‌صدایان» بودن خود را می پردازیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرس تی وی شبکه های اجتماعی فرهنگ و هنر قانون یوتیوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد

کاپیتان شیاطین سرخ به هم تیمی‌هایش هشدار داده است که حتی در صورت قهرمانی در جام حذفی، نمی‌توانند برداشت مثبتی از فصل ۲۴-۲۰۲۳ داشته باشند. 

برونو فرناندز می‌گوید منچستریونایتد حتی با قهرمانی در جام حذفی هم نمی‌تواند مدعی شود که فصل موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشته است.

طرفداری | به گزارش ITV، شیاطین سرخ با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی، حریف منچسترسیتی رد فینال جام حذفی شدند. فرناندز که در این مسابقه هم در جریان بازی و هم در ضربات پنالتی موفق به گلزنی شد، در مصاحبه پس از بازی گفته است:

ما خودمان را در شرایط سختی قرار دادیم و باید زودتر کار را تمام می‌کردیم ولی این کار را انجام ندادیم. باید خیلی بهتر از این‌ها عمل می‌کردیم. 

فرناندز سپس گفت:

ما (صرفا) با قهرمانی در جام حذفی، هرگز موفق نخواهیم شد. استاندارد این باشگاه بسیار بالاتر از این حرف‌هاست. ما باید در لیگ، لیگ کاپ و اروپا بهتر کار کنیم.  

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • دعوا بر سر دستمال ارزشمند لیونل مسی!
  • سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد