Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:36:00 GMT

مالک فراری تالار عروسی سقز بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۶۰۶

مالک فراری تالار عروسی سقز بازداشت شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علی آزادی  فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت مالک تالار عروسی «مانگه‌شو» سقز خبر داد و اظهار کرد: دقایقی پیش با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری ماموران پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی، صاحب تالار عروسی در سقز دستگیر شد.

او افزود: پس از وقوع حادثه تالار عروسی و جان باختن تعدای از مهمانان، مالک تالار عروسی متواری و در این مدت تحت تعقیب قضایی بود که امروز بألاخره دستگیر شد و در صورت محرز شدن تخلف، برابر قانون با او برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان ضمن تأکید بر هوشیاری و مراقبت نیرو‌های پلیس در صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ امنیت و آسایش مردم، تصریح کرد: پلیس در برخورد با متخلفان هیچ‌گونه مماشاتی ندارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کردستان تالار عروسی در سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل