Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:54:35 GMT

آموزشگاه دانش‌آموزان استثنایی در سمنان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۷۷۰

آموزشگاه دانش‌آموزان استثنایی در سمنان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: زیربنای کل این طرح یک‌هزار و ۶ متر مربع شامل هفت کلاس درس، کارگاه و فضای اداری و سالن اجتماعات است.
سعید هژبری افزود: برای ساخت این طرح افزون بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شد که ۲۰ میلیارد ریال آن را دولت تامین کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: احداث این طرح از سال ۹۵ آغاز شد و دارای ۹۹۱ مترمربع ساختمان آموزشی و ۱۱۱ متر دیوارکشی است.
در این آیین علیرضا آشناگر استاندار سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از خیران مدرسه‌ساز حضور داشتند.
رخشانی مهر رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بهره‌برداری و آغاز عملیات ساخت چند طرح آموزشی، یک روزه به استان سمنان سفر کرده است.
در استان سمنان ۷۹۳ فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت ۶۵۳ هزار و ۹۳۴ متر مربع وجود دارد که ۴۱ درصد کلاس‌های درس این استان نیازمند مقاوم سازی و ۳۶ درصد مدرسه‌ها تخریبی است.

برچسب‌ها سمنان مدرسه خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مدرسه خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش سمنان مدرسه خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از امروز برای دانش‌آموزان میان پایه آغاز می‌شود.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم همچنین پایه‌های تحصیلی آمادگی ۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول ۳ (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) از امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد و تا پایان خرداد ادامه دارد.

دانش‌آموزان برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی باید به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به‌نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به‌نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir مراجعه کنند.

دانش‌آموزان و اولیاء آنان، در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه مذکور نسبت به ثبت سفارش انفرادی اقدام کنند و برای ورود به سامانه کد ملی دانش‌آموز، نام کاربری و۶ رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش‌آموز، "رمز عبور" ورود به سامانه است.

دانش آموزان اتباع باید به جای کد ملی، کد اتباع در سامانه سیدا و به جای شماره سریال شناسنامه، ۶ رقم یک (۱۱۱۱۱۱) وارد کنند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قیمت کتاب‌های درسی به طور میانگین ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

قیمت کتاب‌های درسی دوره ابتدایی بدین شرح است:

قیمت کتاب‌های درسی پایه هشتم برای دانش‌آموزان دختر ۱۴۹ هزار تومان و برای دانش‌آموزان پسر ۱۵۲ هزار تومان است.

قیمت کتاب‌های درسی پایه نهم ۱۵۷ هزار تومان است.

منبع: تسنیم

tags # دانش آموزان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • قیمت کتاب‌ های سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان اعلام شد
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • مدرسه استثنایی دهگلان صاحب زمین چمن می شود