Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@16:37:29 GMT

شاهین بوشهر با تساوی در لیگ برتر ماندنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۹۰۲

شاهین بوشهر با تساوی در لیگ برتر ماندنی نیست

تیم شاهین بوشهر در چند بازی اخیر برابر حریفان به تساوی رسیده و شکست نخورده اما ادامه این روند باعث سقوطش به لیگ آزادگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم شاهین بوشهر در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال در شرایطی به پیروزی دست پیدا نکرده که 14 هفته از مسابقات برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میشو کریستیچوویچ در شرایطی هدایت شاهین را پس از جدایی عبدالله ویسی بر عهده گرفت که این تیم در 9 بازی اول خود تنها یک امتیاز گرفته و 8 بازی را با شکست به پایان رسانده بود. 

شاگردان کریستیچوویچ در 5 بازی اخیر شکست نخورده‌اند اما برنده هم نشده‌اند. نماینده بوشهر مقابل گل‌گهر سیرجان، سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتور و صنعت نفت آبادان به تساوی رسیده‌اند تا عملکرد بهتری در کسب امتیاز نسبت به هفته‌های ابتدایی داشته باشند اما شاهین تنها 6 امتیاز اندوخته است و با ادامه این روند شانسی برای بقا در لیگ برتر نخواهد داشت.

شاهین که 5 امتیاز از تساوی‌های اخیر کسب کرده، با 16 تساوی در دیدارهای باقیمانده فصل بیشتر از 16 امتیاز نمی‌گیرد و جای تردیدی نیست که این تیم با 22 امتیاز به لیگ دسته اول آزادگان سقوط می‌کند.

شاهین در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ساعت 15:15 روز شنبه 23 آذر در ورزشگاه آزادی مهمان استقلال صدرنشین است.

انتهای پیام/4051/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران در حالی به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شود که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نظارت خود را روی انجام بازی‌ها بیشتر از قبل کردند و قصد دارند با تصمیمات خود از تنش و جنجال جلوگیری کنند تا تیم‌ها با تمرکز روی مسائل فنی کارشان را پیش ببرند.

در همین راستا، امروز جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال ایران برگزار شد و در یک تصمیم مهم، مدیران تاکید داشتند که دیگر هیچ مسابقه‌ای نباید رایگان شود.

مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در این باره گفت: مقرر شد تا نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند.

او همچنین تاکید کرد که همه باشگاه‌های میزبان باید بلیت فروشی را انجام بدهند و هیچ باشگاهی اجازه ندارد تا مسابقات خانگی خود را رایگان اعلام کند.

طی هفته‌های گذشته حداقل پنج باشگاه لیگ برتری بازی‌های خود را رایگان اعلام کرده بودند که این کار در بازی‌های باقی مانده ممنوع شده است.

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است