Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@09:11:29 GMT

ترکیه:آمریکاتحریم کند،باید ازاینجرلیک برود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۹۵۰

مولود چاووش اوغلو امروز چهارشنبه هشدار داد، اگر واشنگتن بخواهد ترکیه را تحریم کند، آنکارا همه گزینه‌ها از جمله درخواست خروج نظامیان آمریکایی از پایگاه هوایی اینجرلیک را بررسی خواهد کرد. ناطقان: مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه اظهار کرد، اگر آمریکا در واکنش به خرید سامانه دفاع موشکی اس-۴۰۰ از سوی آنکارا، این کشور را تحریم کند، ترکیه همه گزینه‌ها را در نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش روزنامه دیلی صباح، چاووش اوغلو با اشاره به اینکه اس-۴۰۰ یک سیستم دفاعی است، نه تهاجمی گفت، اگر آمریکا جنگنده‌های اف-۳۵ را به ترکیه نفروشد، ممکن است روسیه جایگزینی برای آن به ترکیه بدهد.

چاووش اوغلو در ادامه تاکید کرد، ترکیه به حفاظت از منافع خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: هیچ‌کس نمی‌تواند بدون اجازه ما در فلات قاره ترکیه در شرق مدیترانه اقدامی صورت دهد. در صورت بروز چنین مساله‌ای مانع آن خواهیم شد.

او در ادامه گفت، ترکیه آماده مذاکره با یونان برای حل مساله شرق مدیترانه است. ما خواستار تنش نیستیم، بلکه خواستار رویکردی هستیم که بتواند ضامن حقوق دو طرف بر مبنای قوانین بین‌المللی باشد.

این مقام ترکیه‌ای اظهار کرد، ممکن است ترکیه با همه کشورهای حوزه مدیترانه از جمله یونان، لبنان و مصر پیمانی دریایی مانند پیمانی که اخیرا با لیبی امضا کرده، منعقد کند. منبع: ایسنا برچسب ها: ترکیه ، آمریکا ، تحریم ، اینجرلیک

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ترکیه آمریکا تحریم اینجرلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم

به گزارش"ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، اعلام کرد که هرگز رفتار طرفداران میلان پس از انتقالش به اینتر را فراموش نمی‌کند و قهرمانی در سری A با شکست تیم سابقش را یک انتقام می‌بیند.

این ملی پوش ترکیه‌ای پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با روزنامه ایل جورناله انجام داد. اینتر پس از پیروزی 2-1 مقابل میلان، باشگاه سابق چالهان اوغلو، بیستمین اسکودتو خود را به دست آورد.

هافبک اینتر درمورد این قهرمانی گفت:"خوشحال و مفتخرم که به این هدف فوق العاده رسیدم. ما شدیداً ستاره دوم را می‌خواستیم و به خاطر کار شگفت‌انگیزی که با هم انجام دادیم، شایسته این موفقیت بودیم. من ویدیوهای جشن با طرفداران را دوباره دیده‌ام و هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم. آنقدر شاد هستیم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم."

چالهان اوغلو دقایقی پس از قهرمانی اینتر به توهین هواداران میلان در اینستاگرام پاسخ داد. این هافبک باتجربه از زمان پیوستن به نراتزوری در سال 2021، توسط هواداران تیم سابقش مورد توهین قرار گرفته است. او گفت:"من همیشه در سکوت کار کرده و رنج کشیده‌ام. تنها هدف من در اینتر این بود که بهترین عملکردم را داشته باشم و با این تیم فوق العاده قهرمان شوم. برد در دربی یک انتقام بزرگ برای من بود.

این انتقام به خاطر عذابی بود که در زمان ورودم به اینتر متحمل شدم و قهرمانی سری A را از دست دادیم. نمی‌توانم کاری را که هواداران میلان با من و خانواده‌ام انجام دادند را فراموش کنم، اما از صمیم قلبم می‌دانستم که همه چیز به خوبی تمام می‌شود. کسب عنوان قهرمانی در دربی بزرگترین خواسته من بود. خداوند این را برای من مقدر کرده بود چون می‌دانست که لیاقتش را دارم."

دیگر خبرها

  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • اردوغان: نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • پاسخ جالب چالهان‌اوغلو به میلانی‌ها پس از قهرمانی اینتر+ عکس
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد