Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شهرداری قم، حمید کریمی اظهار کرد: در پی اعلام خبر کودکی در حال سقوط از بهارخواب طبقه پنجم یک آپارتمان در منطقه بلوار ۱۵ خرداد قم بلافاصله نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این کودک پنج‌ساله که در منزل تنها گذاشته‌شده بود و والدین خارج از منزل حضور داشتند بعد از بیدار شدن از خواب با قفل بودن درب منزل مواجه می‌شود که وارد بهارخواب شده و از حفاظ نرده‌ای بهارخواب به‌طرف خیابان می‌ایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی اضافه کرد: با اعلام این حادثه بلافاصله نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و با پهن کردن تشک نجات اقدامات ایمنی را فراهم نموده و به‌وسیله نردبان نجات، کودک خردسال بدون کوچک‌ترین آسیبی و با ایمن‌ترین شیوه از طبقه پنجم به پایین منتقل شد.

وی در پایان توصیه کرد: والدین، کودکان خود را به‌هیچ‌عنوان در منزل تنها نگذارند و محل‌های سقوط را ایمن نمایند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی سقوط شهرداری قم قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی سقوط شهرداری قم قم آتش نشانی سقوط شهرداری قم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد

آتشپاد غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۷:۴۳ صبح امروز، چهارشنبه (۲۸ فروردین) حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۲ و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: آتشنشانان با حضور در محل ضمن کارشناسی حریق و اقدامات اطفایی، حریق این منزل مسکونی را مهار کردند.

وی ادامه داد: این حادثه صدمات جانی در پی نداشت و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6080536

دیگر خبرها

  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • مهار آتش سوزی مجتمع قرآنی در تالش
  • مهار حریق گسترده یک مجتمع قرآنی در تالش