Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@21:14:15 GMT

فروش ۶ میلیارد تومان سفته و برات در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۵۷۹۸۷

بانک مرکزی اعلام کرد: بیش از ۶ میلیارد تومان سفته و برات در مهر ۱۳۹۸ در شهر تهران فروخته شده است.

به گزارش مهر، بر اساس آمار بانک مرکزی بیش از ۶ میلیارد تومان سفته و برات در مهر ۱۳۹۸ در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با ماه قبل و ماه مشابه سال قبل، به ترتیب ۱۴.۶ و ۳۶.۱ درصد افزایش داشته است.

همچنین در هفت ماه اول سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۳۶ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان سفته و برات در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ۳۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

طبق آمار شعبه واخواست دادگستری استان تهران در مهر ۱۳۹۸ معادل ۸۰۰ برگ سفته و برات به مبلغی معادل ۱۶ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان در شهر تهران واخواست شد.

در این ماه شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۱۰۲.۱ و ۸۰.۹ رسید که در مقایسه با ماه قبل از لحاظ تعداد و مبلغ به ترتیب ۱۱۲.۷ درصد و ۸۰.۹ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل از لحاظ تعداد ۹ درصد افزایش و از نظر مبلغ ۱۷ درصد کاهش داشته است.

شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در مهر ۱۳۹۸ به عدد ۸۷.۲ رسید. عدد شاخص مذکور در مهر ۱۳۹۷ معادل ۱۱۴.۴ بوده است. در هفت ماه اول سال ۱۳۹۸ معادل ۴ هزار و ۲۰۰ برگ سفته و برات بـه مبلغی معادل ۸۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان در شهر تهران واخواست شد.

در این دوره متوسط شاخص‌های تعداد و مبلغ سفته و برات واخواست شده به ترتیب به اعداد ۷۵.۶ و ۶۸.۲ رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل به ترتیب ۹.۷ درصد و ۳۷.۷ درصد کاهش نشان می‌دهد. شاخص متوسط مبلغ یک برگ سفته و برات واخواست شده در هفت ماه اول سال ۱۳۹۸ به عدد ۹۲.۳ رسید. عدد شاخص مذکور در هفت ماه اول سال ۱۳۹۷ معادل ۱۲۲.۷ بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی بانک مرکزی سفته و برات تهران انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 شهاب منصوری عبدالحمید ریگی استعفای استراماچونی لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۵۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حریم شهر تهران گفت: مساحت محدوده ۵ هزار و ۹۱۸ کیلومتر مربعی که به عنوان حریم پایتخت شناخته می‌شود، بالغ بر ۹ برابر وسعت محدوده شهر تهران است و صیانت از این عرصه بسیار دشوار است.

علی اکبر فسایی افزود:شهرداری تهران در حال برنامه ریزی برای هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • اهدای خون در فروردین‌ماه امسال ۱۱.۶ درصد افزایش یافته‌است
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • درآمدهای عمومی آذربایجان شرقی ۴۱ درصد افزایش یافت
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند